Antwoord
Mediabox krijgt geen stroom, kapot, hoe vervangen?
Beste,
De afgelopen dagen, bij het verschuiven van de Mediabox, merkt ik dat de Mediabox niet meer aan ging. Na wat gefriemel met de stroomkabel merkte ik dat het weer werkte. Echter vandaag viel de Mediabox uit en lukt het me niet meer om de stroom er terug op te krijgen. Geprobeerd met een ander stopcontact maar ook dit mocht niet baten.
Nog even alle kabels langs gelopen en de contacten schoongemaakt maar ook dit zorgde er niet voor dat er iets ging branden op de Mediabox.
Ik kom tot de conclusie dat mijn Mediabox kapot is. Hoe kan ik een vervangende aanvragen?
De afgelopen dagen, bij het verschuiven van de Mediabox, merkt ik dat de Mediabox niet meer aan ging. Na wat gefriemel met de stroomkabel merkte ik dat het weer werkte. Echter vandaag viel de Mediabox uit en lukt het me niet meer om de stroom er terug op te krijgen. Geprobeerd met een ander stopcontact maar ook dit mocht niet baten.
Nog even alle kabels langs gelopen en de contacten schoongemaakt maar ook dit zorgde er niet voor dat er iets ging branden op de Mediabox.
Ik kom tot de conclusie dat mijn Mediabox kapot is. Hoe kan ik een vervangende aanvragen?
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Hé Ahabraken,
Als je nog niet gebeld hebt kan ik je ook verder helpen, stuur mij dan een privébericht met o.a. je:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Gebruik deze link om mij een privbericht te sturen: Privbericht naar Kevin.
Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet, Kevin
*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***
Bijvoorbeeld in dit artikel:
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
