Skip to main content
Antwoord

Afmelden oude decoder

  • May 28, 2019
  • 5 reacties
  • 3407 x bekeken

Kan iemand van Tele2 alstublieft mijn oude decoder afmelden, zodat ik de nieuwe kan gebruiken?

Bedankt alvast!

Beste antwoord door Kevin van Tele2

Hé Zijun,

Bericht ontvangen en meteen de oude decoder uit het systeem verwijderd zodat je nu de nieuwe kan aanmelden en gebruiken!

Groet, Kevin
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • May 28, 2019
Staan je klantgegevens in je profiel?

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • May 28, 2019
Natuurlijk

Hé Zijun Lu,

Ik kan dit voor je in orde maken maar heb daarvoor eerst de volgende gegevens van je nodig in een privébericht

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin

Hé Zijun,

Bericht ontvangen en meteen de oude decoder uit het systeem verwijderd zodat je nu de nieuwe kan aanmelden en gebruiken!

Groet, Kevin

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • May 29, 2019
Bedankt!