Kan iemand van Tele2 alstublieft mijn oude decoder afmelden, zodat ik de nieuwe kan gebruiken?
Bedankt alvast!
Bladzijde 1 / 1
Staan je klantgegevens in je profiel?
Natuurlijk
Hé Zijun Lu,
Ik kan dit voor je in orde maken maar heb daarvoor eerst de volgende gegevens van je nodig in een privébericht
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.
Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet, Kevin
Ik kan dit voor je in orde maken maar heb daarvoor eerst de volgende gegevens van je nodig in een privébericht
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.
Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet, Kevin
Hé Zijun,
Bericht ontvangen en meteen de oude decoder uit het systeem verwijderd zodat je nu de nieuwe kan aanmelden en gebruiken!
Groet, Kevin
Bericht ontvangen en meteen de oude decoder uit het systeem verwijderd zodat je nu de nieuwe kan aanmelden en gebruiken!
Groet, Kevin
Bedankt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.