beantwoord

Afmelden oude decoder

  • 28 May 2019
  • 5 reacties
  • 3403 x bekeken

Kan iemand van Tele2 alstublieft mijn oude decoder afmelden, zodat ik de nieuwe kan gebruiken?

Bedankt alvast!
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 29 May 2019, 17:39

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Staan je klantgegevens in je profiel?
Natuurlijk
Reputatie 5
Hé Zijun Lu,

Ik kan dit voor je in orde maken maar heb daarvoor eerst de volgende gegevens van je nodig in een privébericht

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Hé Zijun,

Bericht ontvangen en meteen de oude decoder uit het systeem verwijderd zodat je nu de nieuwe kan aanmelden en gebruiken!

Groet, Kevin
Bedankt!