De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Ik heb een nieuwe decoder ontvangen omdat de oude kapot is. Melding ‘maximum aantal digitale iTV decoders aangesloten’. Aub oude decoder afmelden.
Hallo, Ik heb een factuur van december (1-12-2019 tot 31-12-2019) met de helle bedrag 25 euro maar ik heb de contract gestopt om 05-12-2019. ik hoor graag van u, met vriendelijke groeten, Ahmed Elsharkawy
hello i’ve found multiple threads on this topic, my decoder, however is 1st time and new - i don’t know whether there’s an old decoder at my rental address that needs to be deregistered?
Goedenavond, Ik heb helaas geen internet. Mijn modem signaleert ook geen inkomend internet en het modem geeft aan ‘Your DSL connection is down’. Reset en anderszins heeft helaas 0 effect. Heeft dit te maken met de storing van vanmiddag? Daniëla van Rein Groningen
beste tele2, ik ben mijn inloggegevens vergeten om in te loggen bij de modem, ik zie ook geen optie om deze op te vragen, is er een manier om mijn inlog gegevens te krijgen. bij voorbaat dank. mvg khalid
Ik heb een abonnement van 50 Mb/s ie ik krijg maar 32 Mb/s
Hello Few days ago RIPE officially announced its last IPv4 prefix assignment and since all my devices at home are IPv6 capable, I would like to start running dual-stack. When would IPv6 be available for home users? Thanks, Eva
Mijn vader was hier een nachtje en raadde me aan een speedtest te doen voor mijn internet en hij schrok van deze traagheid. Ik klaag er al maanden over, ook al een aantal keer bij Tele2, maar op geen enkele manier is er verbetering. Dit modem heb ik al sinds 2014, wordt het geen tijd voor een nieuwe? Eentje die misschien op 5 hz zou kunnen? Hoe kan ik waar voor mijn geld krijgen? Of wordt het tijd om een andere provider te gaan zoeken
Goedemiddag, een aantal knoppen op de afstandsbediening werken niet meer waardoor ik veel dingen niet meer kan doen/kiezen. Kan ik ergens een nieuwe bestellen? Want dit werkt niet. Mvg
Goedenavond, Dit is al de 2e keer vandaag dat ik hier iets plaats. Eerder vandaag was er een landelijke storing waardoor ik de melding kreeg: Geen verbinding. Controleer of het modem goed aangesloten is. Volgende poging om te verbinden: 32/33 Dit lag aan de landelijke storing en hierdoor had ik helemaal geen internetverbinding (2 groene lampjes bij power en WiFi, 1 rood lampje bij internet). Nadat de landelijke storing was opgelost, deed mijn internet het! Alle lampjes staan op groen en ik kan weer op Netflix etc. Maaar, de tv doet het nog steeds niet. Weer dezelfde melding. Alle kabels zitten waar ze horen, ik heb de nieuwe kabels gebruikt die ik bij het nieuwe modem meegekregen heb. Al een aantal keren de stekker eruit getrokken etc. Maar niks lukt. Hoe los ik dit op?
Hallo, ik heb sinds gisterochtend geen internetverbinding meer.Locatie is Middelburg.Lampje op modem voor Internet blijft rood na herhaaldelijk resetten.Bellen met helpdesk is een drama evenals de chatbot op deze site.Is er iets bekend over een storing? Groet,Michel.
Hi since receiving my Tele 2 internet box and some other information with details on installation, I was given a time and date on which it was activated for my use. Over two hours past that time it has not been activated and any time I try to establish the dsl connection from my PC I receive an error code the media access page. The money also hasn’t been taken out of my account I’m thinking mainly this is the reason?? Any help appreciated!!
Beste Mevrouw of Meneer,Een seintje dat mijn decoder bijna dagelijks vanzelf herstart. Het beeld gaat op zwart en de decoder start opnieuw op.Kunt U hier wat aan doen?Dank u wel,Joost van Evert
Beste Tele2,Blij waren we dat wij gingen overstappen. Een goede dienst voor een concurrerende prijs. Moeiteloos zou de overstap zijn vanaf onze bekende COAX- Service Provider.Nadat wij het installatiepakket hadden ontvangen ben ik gelijk aan de slag gegaan. Al snel kwam ik er achter dat er geen signaal is van de hoofdaansluiting naar de output in de woning.Dit moest bevestigd worden door een KPN monteur, gezien het feit KPN de infrastructuur beheerd.Hiervoor waren meerdere afspraken nodig. Uiteindelijk heeft de KPN monteur mijn bevindingen bevestigd; er kan geen Internet/TV geleverd worden op het adres. Om tot dit punt te komen heb ik vele uren aan de telefoon gezeten en met de mensen van de Tele2 servicedesk gesproken. Helaas moet ik zeggen dat de kwaliteit van de servicedesk erg ondermaats is. Ik persoonlijk ben beheerder van verschillende servicedesks van grote (4000+ werknemers) bedrijven.Ondanks dat de medewerkers vriendelijk zijn, worden belangrijke afspraken niet nagekomen en to
De laatste dagen valt mijn internet steeds weg, op ongeregelde momenten.Wanneer ik de stroom van het modem haal en weer aansluit brandt enkel het power lampje.Na enkele malen herhalen doet alles het weer. Enkele uren later herhaalt zich dit weer.Ik heb internet en bellen. De telefoon blijft het doen omdat de splitter vòòr het modem zit.WiFi van het modem is uitgeschakeld omdat ik een TP-Link mesh systeem heb.Mijn vermoeden is dat het modem defect is. Het is een ZTE Tele2 ZXHN H369A modem.Klantnr. *** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. ***Graag spoedig een reactie.Dank en vriendelijke groet.
Sinds een flinke tijd zijn wij klant bij Tele2. De laatste maanden hebben wij echt te veel last van een modem die vastloopt. Uiteraard resetten wij dan de modem, maar dit werkt ook maar van korte duur. Dit is bijna niet meer werkbaar. Mijn zoon zei dat wij beter konden overstappen, dan zouden we een nieuwe modem krijgen...is er geen betere oplossing? Wij zijn jaren heel tevreden geweest over het internet en bellen via Tele2.
Wij hebben nu al een tweede tv ontvanger gekregen omdat de eerste helemaal niets deed. Het huidige kastje werkt wel maar loopt steeds vast bij het veranderen van kanaal waarna er vervolgens helemaal niets meer mogelijk is en ik de stekker eruit moet trekken. Ook het opnemen van programma's gaat zeer moeizaam. Er wordt soms helemaal niets opgenomen of soms maar een gedeelte van een programma. Ik weet niet of er meer mensen zijn met slechte ervaringen met deze tv ontvanger maar ik vind dit zwaar onder de maat.
Beste,Ik krijg het niet voor elkaar om de modem aan te sluiten aan een oud ptt kastje, kunnen jullie mij helpen?
Hallo allemaal, bij de titel wordt het een beetje raar gezegd maar ik heb problemen met mij internet bij de ps4. Ik had 2/3 weken geleden had ik er geen last ervan omdat het al verbonden was met 5ghz en niet 2.4ghz, maar 2 dagen had ik mij wifi extender (tp-link) van plaats veranderd en nu ben ik verbonden met 2.4ghz in plaats van 5ghz ik heb het geprobeerd om te inloggen in de router en kijken of het mij van dienst kon zijn maar niet veel succes daar. Ik heb ook via google gezocht maar heb niet echt gevonden waar ik naar zocht. weet iemand hoe ik 5ghz gebruik in plaats van 2.4ghz. btw, ik gebruik kabbel en ik weet mijn probleem is vaag uitgelegd maar ja ik ben geen expert in dit.
Beste mensen Ik ben een echt newbie in VPN /NAT / ports …. Ik heb een virtual network in Azure en ik wilde Site-to-Site VPN verbinding maken met het. Ik heb een aangeraden door Microsoft router/vpn server (die kan op de juiste manier geconfigureerd worden), die aangesloten aan de tele2 router is via LAN, dus eigenlijk achter de modem. Ik heb ook andere devices aangesloten aan de tele2 router via andere LAN en WIFI. In beschrijving staat: "The VPN device cannot be located behind a network address translation (NAT) device" Kan optie Assign the public IP address... mij daarin helpen? Krijg ik een tweede public IP address voor de router? Zullen andere devices die aangesloten aan de modem verder toegang naar internet krijgen? Alvast bedankt voor meedenken.
Geen internet mijn modem geeft rood aan bij het internet is er een storing in Assen heb alles al uit gehad en gerizet.geeft nog steeds rood lapje aan bij het internet. Gr Jacqueline
Ik ben eigenlijk benieuwd of als er in de buurt een nieuwe “wijkkast” geplaatst wordt, adsl2+ er ook vanaf komt ipv de oude “telefooncentrale”. Groet, Frank
Dag allen, Ik heb begrepen dat tele2 gaat fuseren met t-mobile. Nou wil ik voor mijn internet (en misschien tv) graag overstappen naar t-mobile, krijg ik dan korting omdat ik een mobiele abbonement heb bij tele2? Alvast bedankt! Lotte
Sinds kort verhuisd dus ook nieuwe tele2. Elke keer als ik een lamp aan zet, een stekker in het stopcontact doe, etc. gaat de decoder op zwart. Ik dacht dat er iets met mijn elektriciteitsnet mis was. De decoder staat totaal niet in de buurt van andere elektrische apparaten (behalve dan de tv) en ook niet vlak bij een stopcontact (netjes de instructies gevolgd). Ik dacht er al aan om een elektricien te laten komen! Maar stak ik een kaarsje aan in de buurt van de tv, en ging het weer op zwart! De decoder is zo gevoelig dat zelf 2 meter in de buurt van een aansteker genoeg is om het beeld totaal te storen. Ik denk dat ik een nieuwe decoder nodig heb, want dit is niet te doen. Zijn er andere oplossingen?
Na afsluiten nieuw abonnement is toegezegde Interactieve TV decoder niet ontvangen. Vorige decoder is op verzoek van Tele2 in oktober 2018 retour gezonden (zie bijlage)
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.