beantwoord

TV decoder niet ontvangen

  • 1 December 2019
  • 3 reacties
  • 106 x bekeken

Na afsluiten nieuw abonnement is toegezegde Interactieve TV decoder niet ontvangen.

Vorige decoder is op verzoek van Tele2 in oktober 2018 retour gezonden (zie bijlage)

 

 

icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 3 December 2019, 09:30

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5

Hé Nothinglefttobreak,

Jammer dat je de nieuwe decoder nog niet binnen hebt, als je mij een privébericht stuurt ga ik direct voor je kijken wat er aan de hand is:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=31050]Privébericht naar Kevin[/url]. 

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin

Reputatie 5

Hé Robert, ik heb je bericht ontvangen.

De oude decoder hebben we binnen en ik heb een nieuwe decoder naar je opgestuurd, deze heb je binnen max 3 werkdagen binnen. Deze werkt ook op je nieuw modem.

Groet, Kevin

Reputatie 5

Ik heb van je begrepen dat het opgelost is, erg fijn! Ik ga het topic daarom bij deze dan sluiten.

Groet, Kevin