Hallo,
Ik heb een factuur van december (1-12-2019 tot 31-12-2019) met de helle bedrag 25 euro maar ik heb de contract gestopt om 05-12-2019.
ik hoor graag van u,
met vriendelijke groeten,
Ahmed Elsharkawy
Hallo Ahmed,
Welkom op het forum. Wat vreemd dat je nog een factuur hebt ontvangen van ons. Heb je wel een bevestiging van ons gekregen? Ik wil graag je factuur even inzien vanuit hier. Meer info over de eindfactuur vind je hier.
Kun je mij de volgende gegevens doorsturen in een privébericht.
Kun je mij een privébericht versturen met de volgende gegevens?
- Volledige naam
- Volledig adres (inclusief postcode en woonplaats)
- Geboortedatum
- Laatste vier cijfers
Ik hoor het graag.
Groeten Anton
<Persoonlijke gegevens verwijderd door een moderator>
Je kunt je persoonlijke info nu nog verwijderen door op de drie puntjes te klikken rechts onderin de window van die post en dan "bewerk" klikken.
Dat kan tot 1 uur nadat je gepost hebt, daarna kun je dan een prive bericht sturen naar Anton van Tele2 met je persoonlijke info.
Prive bericht naar Anton klik hier
Ik heb de gegevens al verwijderd.
Ik heb het ook even nagekeken allemaal en zie dat het abonnement inderdaad is opgezegd per 05-12-2019. Een opzegging moet altijd nog even verwerkt worden. Op de 1e van de maand worden de facturen al klaar gezet. Het systeem houdt dan geen rekening met opzeggingen en wijzigingen later in de maand. Daarom heb je nog een factuur over de hele maand ontvangen. De volgende maand krijg je van ons een creditfactuur en dan wordt het teveel betaalde bedrag terug gestort.
Groeten Anton
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.