Skip to main content
beantwoord

Decoder afmelden

  • 18 december 2019
  • 2 reacties
  • 298 x bekeken

Ik heb een nieuwe decoder ontvangen omdat de oude kapot is. Melding ‘maximum aantal digitale iTV decoders aangesloten’. Aub oude decoder afmelden.

Beste antwoord door michelle200

Ja inmiddels zou dit geregeld moeten zijn.

gr Michelle

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5

Hoi michelle200,

 

Welkom op het forum. Het klopt inderdaad dat de oude dan nog afgemeld worden door ons. Heb je ons inmiddels al gebeld hierover of moet ik het vanuit hier voor je doen? Ik hoor het graag. 

 

Groeten Anton


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 19 december 2019

Ja inmiddels zou dit geregeld moeten zijn.

gr Michelle