Skip to main content
beantwoord

TV decoder niet ontvangen

  • 1 december 2019
  • 3 reacties
  • 111 x bekeken

Nothinglefttobreak

Na afsluiten nieuw abonnement is toegezegde Interactieve TV decoder niet ontvangen.

Vorige decoder is op verzoek van Tele2 in oktober 2018 retour gezonden (zie bijlage)

 

 

Beste antwoord door Kevin van Tele2

Hé Robert, ik heb je bericht ontvangen.

De oude decoder hebben we binnen en ik heb een nieuwe decoder naar je opgestuurd, deze heb je binnen max 3 werkdagen binnen. Deze werkt ook op je nieuw modem.

Groet, Kevin

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Hé Nothinglefttobreak,

Jammer dat je de nieuwe decoder nog niet binnen hebt, als je mij een privébericht stuurt ga ik direct voor je kijken wat er aan de hand is:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=31050]Privébericht naar Kevin[/url]. 

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin


  • Oud moderator
  • 716 reacties
  • Antwoord
  • 3 december 2019

Hé Robert, ik heb je bericht ontvangen.

De oude decoder hebben we binnen en ik heb een nieuwe decoder naar je opgestuurd, deze heb je binnen max 3 werkdagen binnen. Deze werkt ook op je nieuw modem.

Groet, Kevin


Ik heb van je begrepen dat het opgelost is, erg fijn! Ik ga het topic daarom bij deze dan sluiten.

Groet, Kevin