beantwoord

TV decoder gaat op zwart

  • 22 October 2019
  • 2 reacties
  • 179 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

Sinds kort verhuisd dus ook nieuwe tele2. Elke keer als ik een lamp aan zet, een stekker in het stopcontact doe, etc. gaat de decoder op zwart. Ik dacht dat er iets met mijn elektriciteitsnet mis was. De decoder staat totaal niet in de buurt van andere elektrische apparaten (behalve dan de tv) en ook niet vlak bij een stopcontact (netjes de instructies gevolgd). Ik dacht er al aan om een elektricien te laten komen! Maar stak ik een kaarsje aan in de buurt van de tv, en ging het weer op zwart! De decoder is zo gevoelig dat zelf 2 meter in de buurt van een aansteker genoeg is om het beeld totaal te storen. Ik denk dat ik een nieuwe decoder nodig heb, want dit is niet te doen. Zijn er andere oplossingen?

icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 23 October 2019, 09:26

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5

Het lijkt me het beste dat er een monteur hier naar komt kijken. Deze kunnen op werkdagen tussen 8 en 1 of 12 en 6. Dit kan ik voor je regelen of je kan telefonisch bellen om een afspraak te maken. 

Het lijkt me het beste dat er een monteur hier naar komt kijken. Deze kunnen op werkdagen tussen 8 en 1 of 12 en 6. Dit kan ik voor je regelen of je kan telefonisch bellen om een afspraak te maken. 

Sorry voor de late reactie. Is het niet mogelijk om alleen de box om te ruilen, want een monteur kost natuurlijk meer tijd. Dan moet ik mogelijk vrij van mijn werk nemen!