De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Beste, Sinds enige tijd hebben wij veel problemen met ons internet die voor veel irritatie zorgen. De situatie is als volgt: Op zeer wisselvallige momenten valt de verbinding met het modem 1-2 min weg en dan zijn de lampjes op het modem als volgt (zie foto). Powerlampje altijd rood en het internet lampje soms wel en niet rood Tele 2 heeft het modem al uitgelezen op eerder verzoek en toen besloten dat een nieuwe noodzakelijk was. Dit is de nieuwe en het probleem is nog steeds gelijk. Daarom zit er ergens niet goed tussen het modem en de centrale aansluiting schat ik in (zelf redelijk IT onderlegd). Resetten is al meerdere keren gebeurt en als de verbinding wel werkt dan is die stabiel met zeer weinig packet loss en goede ping en prima snelheid (dit gaat wel via een losse router draadloos). Daarom wil ik graag dat hier naar gekeken wordt en dat het wordt opgelost. Alvast hartelijk bedankt en hoor graag!
Mijn wifi deed het opeens niet meer. Mijn oude macbook erbij gepakt om te testen of het aan wifi ligt of aan het internet zelf. Oude macbook deed het prima, en heel kort nog even op wifi, en toen niet meer. Vervolgens heb ik een hotspot aangemaakt op mijn oude macbook, die verbonden is met een lan-kabel aan m’n router (de witte comtrend). Mijn nieuwe macbook pakt dat prima op en mijn huawei mobiel ook. Wat kan ik doen? ik heb mn router al een paar keer gereset. en de diagnostische test geeft ook niet veel info.
Hi! Sinds afgelopen vrijdag heb ik geen Wi-fi meer. Het modem staat nog wel aan, met groene lampjes maar de lampjes van de WLAN en Wireless branden niet. Ik heb de stroom er al een paar keer vanaf gehaald en met een paperclip het resetknopje ingedrukt, maar geen resultaat. Graag hoor ik mogelijke manieren om dit te fixen :)
Ik heb recent mijn TV abbo opgezegd en alleen Internet tot 60 mb gelaten. Ik merk nadat ik vandaag ben afgesloten van de TV dat mijn internet verbinding slechter is geworden. Met name wifi. Hieronder een aantal testresultaten met bijbehorend kanaal waarop het getest is:
waarom werkt teletekst pagina 888 niet op sbs en rtl. kan je dat zelf instellen?
Tv start steeds opnieuw op. Al een aantal weken start mijn tv steeds opnieuw op tijdens het kijkensoms achter elkaar. soms gaat het een paar uur goed.. ik heb de internetkabels gewisseld. alles opnieuw opgestart waaronder ook de modem. Helaas zonder succes, hebben jullie een suggestie wat ik zou kunnen doen? alvast bedankt.
Afstandsbediening maakt geen contact meer met tv ontvanger. Batterijen al vervangen. Ontvanger is door stroomstoring 2,5 uur uit geweest. Ik zette hem het afgelopen jaar al bewust niet meer uit omdat hij al slechter reageerde op aan/uit zetten maar nu blijven alle lampjes uit op de ontvanger. Kan iemand van tele2 advies geven wat nu te doen?
Waarom kan het zijn dat na de internet storing van afgelopen maandag nog steeds mijn luxe VDSL 100Mbit abonnement zo tergend langzaam (gemeente Opsterland) is? Daar betaal ik toch niet voor? Hoe kan dit gebeuren en wat is de oplossing voor dit probleem?
Goedemiddag, ik heb de kringloop een router van Tele2 ZTE gekocht. Ik krijg hem alleen niet aangesloten. Het rode lampje van internet blijft branden. Wij hebben geen abonnement bij Tele2. Is dit modem alleen geschikt voor Tele2? Doet hij het daarom niet?
In ons studenthuis is een internet voorziening getroffen via Tele2, op de eerste verdieping staat een Tele2 modem. Deze valt geregeld uit hoe kan ik een nieuw modem aanvragen?Ons huisbaas is gevestigd in de US en laat ons zelf alles afhandelen, vandaar langs deze weg.
Tot hoever is de storing opgelost want hier nog geen internet soms heel even wel maar heel traag en vakt dan weer weg. Ik heb geprobeerd te bellen de gehele dag maar bleef wegens drukte in de wacht staan. Nu weer gebeld maar is nu gesloten. Ik raak nu toch lichtelijk wat in paniek omdat de zaak nu voor de tweede dag zonder zit en morgen ook ben ik bang. De jongens van kantoor zeuren nogal op mij nu, wil graag weten wat te doen. Het modem heb ik inmiddels al 20 keer aan en uitgezet en naar mijn idee en testen zijn de routers en switches ook in orde. Vaak brand het lampje van het modem rood bij internet.
Ik heb op 21 oktober een nieuw modem gekregen van Tele2. ‘s middags meteen het oude apparaat inclusief stekkers/kabels teruggestuurd. Nu kreeg ik gisteren een herinnering dat ik mijn spullen nog niet retour had gezonden. Ik heb nagekeken op Track&Trace bij PostNL en de zending is op 22.10 bezorgd. Graag iemand van Tele2 die hierover met mij contact op wil nemen. Als ik het namelijk via de klantenservice doen, ben ik bij telefonisch contact mijn beltegoed kwijt voor de rest van de maand aangezien ik elke keer een half uur in de wachtrij heb gezeten en als ik het via contactformulier online doe, duurt het gemiddeld 2 weken en dan krijg ik waarschijnlijk ondertussen een nieuwe aanmaning. Bij voorbaat dank voor een reactie.
Hallo, Net contact gehad met de Tele2 helpdesk. Deze gaven aan dat ik hier deze vraag moest stellen.Ik maak gebruik van SVP (Smooth Video Player) software. Deze software laat o.a. YouTube beelden zien in 60 fps. Mijn evenwicht organen werken niet meer. Bij langzame beelden 25 fps of lager, wordt ik snel misselijk. Sinds kort werkte deze SVP software niet meer. De software programmeur zegt dat ik bij YouTube ben geblokkeerd. Wat op zich vreemd is want ik kan wel YouTube in de browser of op de Smart TV bekijken. Volgens de programmeur is mijn wan ip geblokkeerd. Kan iemand van Tele 2 mijn IP nummer vrijgeven zodat ik met een restart van de router een ander ip nummer kan laten opvragen.Dan kan ik uitsluiten of dit inderdaad aan het WAN IP nummer ligt.
Ik heb sinds anderhalve week problemen met het vaste internet. Mijn internet valt regelmatig weg en de snelheid schommelt tussen de 11 en 18 Mbit download en tussen de 1 en 5 Mbit upload.Op dit moment heb ik ca. 11Mbit download en 1,3Mbit upload, daar is dus nog wel mee te leven zolang de verbinding niet wegvalt maar is veel lager dan waarvoor ik betaal.Vorige week zaterdag heb ik met de klantenservice gebeld (na lang wachten iemand aan de lijn gekregen), er zou een afspraak met KPN gemaakt moeten worden en daarvoor zou ik een SMS krijgen. Die SMS heb ik nooit gehad, er was ook een telefoonnummer doorgegeven van de technische dienst van Tele2 maar daar heb ik nooit iemand te pakken gekregen (denk dat ik wel 10x gebeld heb, zelfs direct om 9:00 maar altijd wachtende voor je tot in de eeuwigheid).Donderdag weer de klantenservice gebeld, de persoon kon mij vertellen dat er wel metingen waren verricht door KPN en dat het probleem bij mij thuis zou zitten daarom vrijdag bezoek gehad van ee
Storing aan het modem. De powerbook blijft rood branden
Ik had een smart remote controle van samsung en die was gekoppeld aan mijn amino decoder nu ging deze stuk dus heb een nieuwe gehaald maar heb een probleem ik kan er alles mee maar niet zenders zappen als ik dat doe schiet de tv van hdmi naar tv en heb ik zwart beeld wie kan mij helpen dit te verhelpen want zo kleine smart controle vind ik super handigMvg yuri
Goedemiddag,Ik heb sinds gister net na middernacht(omstreeks 01:00) geen WiFi meer thuis via mijn Tele2 modem.Ik heb de modem meermaals opnieuw opgestart, maar dat heeft niet tot het gewenste effect geleid.Het onderste lampje(power dacht ik), is groen.In het begin is het lampje internet rood en na enkele minuten wordt die ook groen, maar het middelste lampje(WiFi) blijft uit.Ik ben maar gaan slapen met het idee dat het de volgende ochtend wel goed zou komen, maar dit was dus niet het geval.Nog steeds hetzelfde probleem.Is er een storing? Of doe ik iets verkeerd?Graag jullie hulp!Groeten,Kay
Nu lees ik dat de storing van vandaag was verholpen. Bij mij deed internet zo rond 2100 het inderdaad weer. Alleen nu zit midden in een film, valt alles weer uit en zit ik weer zonder internet. Alles al opnieuw herstart maar werkt niet.
Heb geen Wifi verbinding met router Contrend 2Op 23-10-2019 18.30 uur had ik geen wifi verbinding met de router Comtrend 2. Heb klantenservice gebeld en daar is een cases van gemaakt. Op vrijdag 25-10-2019 12.30 uur zou het probleem zijn opgelost. Ik had toen weer een Wifi verbinding.Op Zaterdag 26-10-2019 17.00 uur viel weer de Wifi verbinding uit. Heb de stroom van de router gehaald en meer dan 10 seconde gewacht. Maar dat hielp niet. In router SSID en wachtwoord gewijzigd en helpt niet. Via een instructie filmpje de kanalen gewijzigd maar ook dat helpt niet. Het probleem blijft.Heb vanaf 26-09-2019 niks anders dan problemen en wil die graag opgelost zien.Ben al 17 jaar klant bij Tele2 en voorheen bij Zonnet en Versatel. Voor mij is een goede wifi verbinding belangrijk omdat de meeste apparaten alleen maar een wifi verbinding kunnen hebben en geen vaste Lan verbinding op mogelijk is.
Hallo, Jullie klantenservice is telefonisch en via chat niet bereikbaar - daarom probeer ik het via deze weg. Ik heb sinds een klein uur geen internetverbinding meer via de vaste verbinding in Haren, Groningen. Ook na reset blijft het internetlampje op het modem rood. Is er momenteel een storing in de omgeving Groningen?
Ik heb geen internet in de omgeving Groningen. Ik heb al jullie tips voor hulp bij geen internet geprobeerd, maar dit werkt niet. Ik kan jullie verder ook niet bereiken. Kan iemand van Tele2 mij zo snel mogelijk helpen?
Ik heb sinds deze middag geen internet meer! Klantenservice is zowel via de chat als telefonisch niet bereikbaar. online niks over een storing in deze regio te lezen. Wat is er aan de hand?! > router opnieuw opgestart > router gereset > kabels gecontroleerd ….nog steeds een roodlampje op de router… geen internet
Hoi, ik wil graag weten of er een storing bekend is in Hengelo Overijssel. Ik heb mijn modem gereset. Dat helpt niet. Klantenservice bereiken lukt ook niet. Eerst te druk, nu is geen contact mogelijk?!
Hallo, Wij hebben sinds vanochtend geen wifi verbinding of vaste telefoon. Is dit een landelijke storing of kan dit komen door werkzaamheden bij ons in de straat. Telefonisch zijn jullie niet bereikbaar. Al via facebook geprobeerd maar ook geen resultaat. Hoor graag z.s.m. van jullie.
Ik heb sinds ongeveer 2 uren geen internetverbinding meer. Sint nicolaasga Friesland. Is er iets bekend over een storing?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.