De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Ik heb geen tv en internet en tele2 is onbereikbaar via telefoon,Iemand enig idee wat er aan de hand is..
Hallo 2uur geleden kon ik ineens niet meer televisie kijken of op internet. En nu heb ik dus alles nagekeken en alles er uit gehad en weer aangesloten maar niks doet het. En na een uur bellen nog steeds niemand te pakken ben ik het een beetje beu weet iemand miss wat dit is of? Gr wesley
Ik heb een nieuwe modem gekregen van TELE2. Deze wou ik eigenlijk niet, want de nieuwe is wit en staat totaal niet bij de rest van het interieur. Maar mijn internet deed het zo ineens niet meer, dus toen dacht ik dat ik hierin dus geen keuze had en ben ik de nieuwe modem gaan installeren. Alle kabels zitten waar het hoort, de power & WiFi lampjes branden groen, maar het internet lampje blijft rood. En niks doet het! Geprobeerd te bellen naar het nummer dat ik van TELE2 had doorgekregen, maar ze zijn door omstandigheden niet bereikbaar. wat nu??
Ik denk dat er iets mis met de decoder. Kreeg de melding 'schijfruimte 100% vol', dus heb ik heel veel opnames eraf gegooid. Ik heb er nu 6 programma's op staan, er een stuk of 10 afgegooid. Ik weet dus zéker dat het niet klopt. Er staat nog steeds 100% vol
Beste Tele2/leden Op 6-11-2019 heb ik internet/tv besteld van Tele2. Op 16-11-2019 kon ik mijn pakket activeren. Ik kwam er meteen achter dat ik geen DSL signaal binnen kreeg op mijn modem. Hierop heb ik contact opgenomen met Tele2. Op 19-11-2019 is de eerste monteur langsgekomen. Hij vertelde dat er waarschijnlijk werkzaamheden in de buurt waren, deze zouden de volgende dag opgelost zijn. De volgende dag had ik echter nog steeds geen DSL signaal. Ik heb hierop weer met Tele2 gebeld, op 21-11-2019 (vandaag) zou een monteur komen die het zeker zou oplossen. Vanochtend is hij gekomen. Hij heeft het probleem niet kunnen oplossen. Volgens hem zit er in een kelderbox in een portiek naast mij een aansluiting die hij moet controleren en waar mogelijk de fout zit. Echter, de monteur en ik hebben allebei geen toegang tot de portiek en de kelderbox. De monteur is weer vertrokken met de vraag of ik de huismeester en een nieuwe monteur kan regelen op dezelfde dag. Ik heb de huismeester gebeld, d
Hallo, ik heb geen internet meer. Ik heb een standaard modem/router van tele2. Al uitgezet en aan.. Geen oplossing.. Wireless lampje blijft knipperen, en ook internet symbool blijft knipperen
Goedemiddag beste mensen mijn thuis internet helemaal niet werkt aub snel mogelijk helpen zonder internet echt moeilijk
TV ontvangst wordt steeds slechter sinds een aantal weken, beeld blijft een aantal seconden stilstaan en later in de avond helemaal geen ontvangt meer sinds 2 dagen Daarnaast wordt mijn internet ook steeds trager
Tijdens “uitzending gemist” kijken vanmorgen was ineens het beeld weg. Ik heb nog wel internet. Ik lees niks over een storing in de omgeving van Hoogeveen. Kan het misschien een fout in de ontvanger zijn?
Sinds eergisteren heb ik thuis geen internet. Modem aantal keer gereset.
ik wil een alles in 1 pakket bij tele 2 afsluiten. maar waarom moet ik dan nog een keer aansluitkosten betalen terwijl ik al Mobiel klant ben?
Als ik mijn laptop via wifi met de router verbind heb ik gewoon toegang tot internet, verbind ik de laptop echter via de kabel met de router dan geeft ie aan inderdaad met het netwerk verbonden te zijn maar vervolgens geen toegang te hebben tot internet
Kan iemand de oude decoder afmelden van mijn moeder. Ik heb zojuist een nieuwe bij mijn moeder geïnstalleerd.Specs oude decoder S/N KE3415D0052205
Ik probeer de tele2 installatie te doen van Ziggo naar tele2. Nu zat er bij Ziggo een kabel die je erin moet draaien maar bij tele2 zit dit niet. Nu weet ik niet hoe ik een netwerkverbinding tot stand moet krijgen.
Waarom doet mn internet en mn tv het merendeel van de tijd niet? Sinds gisteren (14-11-2019) valt steeds m'n internetverbinding steeds uit, ook de tv doet het dan niet meer.Ik woon in Vlissingen, er zouden hier geen optimalisatie werkzaamheden of storingen zijn.Alle kabels nagekeken, alles gereset maar geen resultaat. Ook op de KPN-site (de telefoonlijn is immers van hun) geen storingen in mijn postcodegebied. Wat is er aan de hand volgens TELE2? Hoe krijg je iemand van Tele2 aan de telefoon?Hoe krijg je direct contact met tele2?
Help, mijn internet werkt niet meer. Gister hadden we een korte onderbreking van het internet, nu doet de modem helemaal niks meer. Er brand geen enkel lampje, terwijl er wel stroom op het stopcontact staat. Meerdere geprobeerd.
Kan her kloppen dat je een programma niet kunt opnemen als ie al maar liefst1 minuutje bezig is? Er wordt verder niets opgenomen, dit is het enige! Ik heb dit zo'n beetje elke week 2à3 keer.
Hallo iedereen,Gisteravond opeens internetuitval. Half uur gewacht, misschien storing?Daarna oud zwart modem aangesloten (Tele2 adviseerde mij lang geleden om dit weg te gooien). Geen internetstoring dus.Daarna het normale witte modem weer aangesloten en gereset. Het internet deed het weer. Wel na zeer lang wachten op connectie (meer dan 5 minuten in elk geval).Vanmorgen kwamen alle problemen weer terug: het witte modem doet niets, het oude zwarte werkt wel. (Valt wel steeds kort uit).Er is dus iets mis met mijn “nieuwe” modem.Graag hulp/advies!
Waarom kan ik alleen deze 2 websites niet bereiken, terwijl anderen dat wel kunnen:https://www.mcselec.com/en https://www.bascomforum.de/ http://downforme.org/is-www.mcselec.com-down-today-for-everyone Beiden gevenServer Status: UP ( HTTP Response Code: 301 )
Hallo,Mijn vraag is deze ; Ik zie in de router op sidd1 een telefoon van mijn buurman staan betekent dit dat hij toegang heeft op mijn router ? Met vriendelijke groet ,C.Oosterwijk
Wanneer heb ik weer tv en internet geactiveerd op mijn adres?
Ik heb geen tv,internet en telefoon. Ik heb een half uur de stroom ervan af gehad. En 3x opnieuw de modum opgestart. Het lampje internet is rood.
Beste, De site apps.facebook.com/megapolis_game is werkend en iedereen kan hem bereiken, Alleen krijg ik een 404 melding. Ook pingen geeft niet bestaand.Kunt u nakijken waarom deze ene site het niet doet terwijl andere gebruikers er wel opkomen? Ik heb het vanaf meerdere laptops getest.
Ik probeer via programma gemist een programma terug te kijken, in dit geval van eergisteren. De zender waar ik het programma wil kijken (Veronica) toont alleen boksen of zoiets, voetbal (dat dan weer wel), 1 film en dan weer... ... Klopt dus niet met mijn bevindingen.. Alweer.. waar is de rest vd programma's gebleven? Misschien doet mijn scherm raar?
Technisch dienst is langs geweest en geeft aan dat we een nieuwe modem nodig hebben. Wanneer kan ik een nieuwe modem verwachten?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.