Skip to main content
beantwoord

ssid1

  • 10 november 2019
  • 7 reacties
  • 282 x bekeken

Hallo,

Mijn vraag is deze ;  Ik zie in de router op sidd1 een telefoon van mijn buurman staan betekent dit dat hij toegang heeft op mijn router ?

 

Met vriendelijke groet ,C.Oosterwijk

  

Beste antwoord door pipodeclown

Dat zit er dik in. Heb je bijvoorbeeld een gast netwerk aan staan? Of heb je ooit je WiFi wachtwoord gedeeld?

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • Antwoord
  • 10 november 2019

Dat zit er dik in. Heb je bijvoorbeeld een gast netwerk aan staan? Of heb je ooit je WiFi wachtwoord gedeeld?


  • 5579 reacties
  • 10 november 2019

Verander voor de zekerheid je wachtwoord, ander wachtwoord dan komt hij/zij er niet meer in.


theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • 767 reacties
  • 10 november 2019

Of zonder wachtwoord? 


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 11 november 2019
pipodeclown schreef:

Dat zit er dik in. Heb je bijvoorbeeld een gast netwerk aan staan? Of heb je ooit je WiFi wachtwoord gedeeld?

Hoi,

Ja ik had ooit mijn wachtwoord aan de buurvrouw gegeven om tijdelijk in te loggen.

Ik heb mijn wachtwoord  veranderd.:thumbsup: bedankt


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 11 november 2019
Cypher schreef:

Verander voor de zekerheid je wachtwoord, ander wachtwoord dan komt hij/zij er niet meer in.

Bedankt voor je antwoord . Ik heb mijn wachtwoord veranderd.

 


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 11 november 2019
theocoppes schreef:

Of zonder wachtwoord? 

Nee ik had wel een wachtwoord. Ik had die ooit gegeven . Is nu veranderd.

Bedankt voor het mee denken 


  • Blijvertje
  • 21 reacties
  • 12 november 2019

@Cooster

Misschien is het veranderen van wachtwoord al genoeg.

Persoonlijk zou ik ze er ook even afgooien. Bij Technicolor modem doe ik het zo:

 

Home Network / Devices

Click de verdachte aan, en selecteer rechtsbovenaan Configure
Klick "Delete" in de rubriek Adressing.