beantwoord

Alles werkt , behalve 1 site

  • 7 November 2019
  • 7 reacties
  • 200 x bekeken

Beste,  De site  apps.facebook.com/megapolis_game  is werkend en iedereen kan hem bereiken, Alleen krijg ik een 404 melding. Ook pingen geeft niet bestaand.

Kunt u nakijken waarom deze ene site het niet doet terwijl andere gebruikers er wel opkomen? Ik heb het vanaf meerdere laptops getest.

icon

Beste antwoord door gerrit7104 8 November 2019, 13:25

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 4

Hallo Gerrit,

 

Een 404 melding wil zeggen dat je wel op de website zit maar dat de webpagina niet gevonden kan worden.

Als ik die webpagina open vraagt hij om inloggegevens, misschien logt hij bij jou automatisch in met jouw facebook account en kom je daarna op een pagina uit die niet bestaat.

Probeer het eens met een andere browser waar je geen facebook account gegevens in hebt zitten en kijk of je dan ook dat inlogscherm krijgt.

Pingen zou ook moeten werken, ping je wel naar apps.facebook.com ?

Alles wat erachter staat (/megapolis_game) moet je weglaten (anders krijg je i.d.d. zo'n niet bestaand melding), dat gedeelte hoort niet bij de sitenaam.

Ping werkt, ik krijg ook netjes een login. als ik doe zoals gevraagd,,  maar zodra ik in facebook inlogkrijg ik een 404 met het verband om het duimpje. Ik heb het gemeld bij facebook.

Reputatie 5

Hé gerrit7104,

Heb je dit probleem ook op een andere (niet Tele2) locatie? Zo niet zou je dit dan eens kunnen testen?

Ik hoor het graag!

Hé gerrit7104,

Heb je dit probleem ook op een andere (niet Tele2) locatie? Zo niet zou je dit dan eens kunnen testen?

Ik hoor het graag!

Het is getest vanaf een andere tele2 locatie ( door iemand anders) en deze pagina is voor iedereen bereikbaar, behalve ik. Ook op mijn tele2 mobiele telefoon krijg ik de melding dat de pagina niet bestaat.

Reputatie 5

Bedankt voor je bericht. Mijn vraag is om het zelf op een andere locatie te testen. Gezien je de foutmelding krijgt na het inloggen heeft het mogelijk met je facebook account te maken en niet zozeer met je verbinding van Tele2. Is het mogelijk voor je om dit te proberen?

Hi Kevin

Het is opgelost - fout zat inderdaad bij Faceboek :-) Bedankt voor het meedenken.

 

Reputatie 5

Geen probleem, fijn dat het weer werkt!