beantwoord

TV doet het niet meer.

  • 17 October 2019
  • 9 reacties
  • 555 x bekeken

Tijdens “uitzending gemist” kijken vanmorgen was ineens het beeld weg. Ik heb nog wel internet. Ik lees niks over een storing in de omgeving van Hoogeveen. Kan het misschien een fout in de ontvanger zijn?

 

icon

Beste antwoord door Malamute 17 October 2019, 17:54

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 4

Hallo H.A.M.Burger,

 

Er is een landelijke storing geweest die alle diensten betrof, wellicht heb je daar nog last van.

Het beste is dan om je modem te resetten, zie hier hoe dat doet en de storingsmelding: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-problemen-vaste-diensten-in-heel-nederland-78033

Resetten heb ik al twee keer gedaan. Powerlampje moet dan rood gaan branden, maar is nu al rood. Wordt geloof ik oranje bij resetten.

Reputatie 4

TV ontvanger heb je dan ook al gereset neem ik aan?

Je hebt nu helemaal geen TV meer of is het alleen bij “uitzending gemist” dat je geen beeld krijgt?

TV-ontvanger heb ik niet gereset. Heb helemaal geen TV meer, ook geen radioontvangst via de kabel en zelfs geen Youtube. Het is een smart TV, en youtube kijk ik ook via de ontvanger. 

Reputatie 4

Dan zou je de TV ontvanger ook moeten resetten door hem 30 seconden van de stroom te halen en weer aan te sluiten.

Hopelijk werkt het daarna weer.

Gelukt. Bedankt!!!

 

geen beeld tv ontvanger start elke keer opnieuw op meerdere keren stroom van het kastje weg gehaald meer dan 30 seconden even springt af en toe het beeld op Nederland 1 dan is er ongeveer 30 minuten tot een uur geen beeld krijg bericht geen signaal.

@gieta  Heb je ook de modem al eens van de spanning gehaald (10-15 sec). En na volledig opstarten eventueel ook de decoder nogmaals?

Als dat niet werkt dan moet je even een eigen topic aanmaken, me t uitleg wat je al gedaan hebt (liefst niet in een hele lange zin zonder leestekens, maar in aparte zinnen) :wink:

Reputatie 3
Badge +5

Wegens inactiviteit gesloten.