Skip to main content
Antwoord

Geen internet

  • November 2, 2019
  • 2 reacties
  • 231 x bekeken

Anne16v

Hallo, ik heb geen internet meer. Ik heb een standaard modem/router van tele2. Al uitgezet en aan.. Geen oplossing..

 

Wireless lampje blijft knipperen, en ook internet symbool blijft knipperen 

Beste antwoord door Anton van Tele2

Hallo,

 

Wat balen dat je geen internet hebt. Heb je inmiddels al op een andere manier contact opgenomen? Op het forum zijn we in het weekend namelijk niet werkzaam. Ik hoor het graag.

 

Groeten Anton

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • November 4, 2019

Hallo,

 

Wat balen dat je geen internet hebt. Heb je inmiddels al op een andere manier contact opgenomen? Op het forum zijn we in het weekend namelijk niet werkzaam. Ik hoor het graag.

 

Groeten Anton


Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en daarom ga ik ervan uit dat het is opgelost. Ik heb het topic gesloten.