De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Sinds gisteren ochtend brandt het dsl lampje van mijn modem ineens niet meer.Het status lampje knippert snel aan één stuk door.Tv en telefonie werken ook niet meer.Kan iemand mij helpen?
hi, ik heb recent problemen met mijn internet en wel dat deze zich elke avond rond 23:40 of 01:40 doet resetten.(recent elke avond om 00:05) dit duurt maar een seconde ofzo maar is lang genoeg om mijn verbinding op xbox te verbreken. ik moet dan meestal mijn xbox resetten om weer toegang te krijgen tot party chat. het grappige is dat dit altijd rond dezelfde tijd is. iemand een idee wat dit is want het is irritant als een een groep zit te spelen en jij 5 minuten nodig hebt om weer " online" te zijn groetjes Eddie
Nieuwe klant bij Tele2, zit nu al 3 weken zonder internet. Diverse monteurs (KPN en Tele2) hier gehad, wijzen telkens naar elkaar. Daarom vandaag een afspraak voor een duomonteur ingeschakeld, er zouden monteurs van KPN en Tele2 komen. Er moest enkel een poortwissel worden doorgevoerd. Meerdere malen de klantenservice aan de lijn gehad (varierend van drie kwartier tot 1,5 uur aan de telefoon in de wacht gestaan te hebben, er diverse keren opgegooid te zijn en door mensen geholpen te zijn die geen idee hadden van het bestaan van een poortwissel). Nu vandaag EINDELIJK een afspraak voor een Duo monteur tussen 14 en 16 uur, nog geen monteur geweest en het is nu inmiddels 17 uur. Niemand is komen opdagen. Blijkt dat er een storing in de centrale is waardoor de monteur mij niet kon helpen. Is niet teruggekoppeld, moet alles zelf maar uitzoeken en nu ik bel naar de monteurslijn; wordt niet opgenomen. Jammer dat ik hier de dupe van word. 3 weken verder; nog steeds geen internet. En ik word er
Laatst heb ik mijn modem aangesloten, maar het DSL lampje brandt niet. Ik kan de Wi-Fi wel zien, maar als mn apparaten er mee verbinden staat er "internet misschien niet beschikbaar" en werkt het niet. Ik heb alles al vaak opnieuw geprobeerd aan te sluiten en te resetten en heb ook al beide ISRA poorten geprobeerd maar niets werkt. Kan iemand me helpen?
Beste Tele2-medewerker, In vervolg op het topic 'Abonnement binnen bedenk-termijn van 14 dagen opgezegd, toch incasso' het volgende: Eind september 2019 zou het onterecht geïncasseerde abonnementsgeld over de periode 24 juli t/m 3 augustus 2019 door Tele2 worden gecrediteerd en worden teruggestort op mijn bankrekening. Tot op heden heb ik van Tele2 nog geen credit-nota ontvangen noch is het bedrag teruggestort. Ik heb mijn bank vandaag opdracht gegeven om de desbetreffende incasso te storneren. U hoeft het bedrag dus niet meer aan mij over te maken. Ik heb het bedrag laten storneren, zodat ik binnen de termijn van 8 weken ben waarbinnen dit mogelijk is. Op deze wijze weet ik zeker dat ik het onterecht geïncasseerde bedrag terug ontvang, aangezien ik sinds het laatste contact met Tele2 (eind augustus 2019) niets meer heb vernomen van Tele2. Met vriendelijke groet, René p.s.: Ik weet dat dit een klanten-forum is, maar Tele2 heeft geen email adres waarop je Tele2 kan bereiken en
Hallo! Ik probeer al 3 dagen de klantenservice te bereiken, helaas is dit nog niet gelukt. De chat werkt niet en de telefoon wordt niet opgenomen. Dit is het probleem: alle 4 de lampjes op de tv ontvanger blijven branden. Ik heb alles al geprobeerd. Ik denk dat we een nieuwe ontvanger nodig hebben. Maar hoe regel ik dat als er niemand bereikbaar is? Help!
Hallo allemaal! Na het overschakelen naar Tele2 werd de Online TV-app op Huawei Mate 10 Pro geïnstalleerd en ingelogd. Heeft het vaak goed gedaan, maar nu stopt hij altijd zonder een foutcode. Wanneer gestart, verschijnt het bericht 'TV Tele2 is gestopt', wanneer opnieuw gestart, verschijnt het bericht 'TV Tele2 altijd gestopt'. Het enige dat ik me kan herinneren dat een effect kan hebben, is dat er een tijd geleden een systeemupdate was. Wat kan het probleem zijn en wat is de oplossing? Alvast bedankt!
Hallo, al meer als een week heb ik last van een haperende radio ontvangst bij de VRT 1. Alle andere zenders doen het normaal. Wat kan hier de oorzaak van zijn?
Heb gisteren mijn adres wijziging doorgegeven en dan krijg ik onderstaand bericht en verder hoor ik niets, dus lijkt erop dat ik weggaat bij Tele2 wat helemaal niet mijn bedoeling is.Vanwaar dit verwarrende bericht, wat is de bedoeling? Beste meneer ……., Jammer dat je weggaat bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen. Einde abonnement We beëindigen je abonnement op 26 november 2019. Vanaf die datum vervalt ook de maandelijkse incasso. Modem Je hebt nog een modem voor internet van ons. Deze hoef je straks niet terug te sturen. De financiële afhandeling Je betaalt je abonnementskosten altijd een maand vooruit. Daarom kan het zijn dat op je laatste factuur kosten staan van een periode waarin je geen klant meer was. Als dit bij jou het geval is, ontvang je de maand erop nog een factuur waarin we dit verrekenen. Heb je je bedacht? Bel ons dan binnen 7 dagen op 020-754 4444. Wij zorgen er dan voor dat je abonnement gewoon doorloopt. Zonder extra kos
Hallo, Sinds 10 dagen zijn we overgestapt van Internet Basis (50 Mb/s) naar Internet Extra (100Mb/s).De behaalde downloadsnelheid is echter nog steeds max. 50Mb/s.Kan iemand van support hier eens naar kijken? Groet, Vincent
Hoe vaak mag Tele2 een update doen zodat je tv/decoder ongevraagd uitgaan en na enige tijd gelukkig wel weer opstarten? Is zo vervelend als je midden in een film zit.. Het is vandaag om als voorbeeld te noemen 2 keer gebeurd.
Dear All,I am new here and order Tele2 connection with comes with 4 pin adaptor with telephone line. But in my house there is no point where i can connect that. I have Tratec adaptor installed attached screenshot here. But no idea how to connect that telephone line wire to this.Please help to install my new connection
Hoi, ook bij ons de klacht sinds 2 weken die ik veel tegenkom op het forum (dus tot dan deze problemen niet gehad). Tuner reageert niet op zappen, beeld gaat dan op zwart of gaat spontaan op zwart. Resetten van tuner (of modem), aansluitingen los/vast helpt niet. Herstel is spontaan. Soms na een half uur niets doen. Soms volgende dag. Dan weer 2 dagen geen probleem. Nu weer probleem. Ook een keer gehad dat de opnames 'weg' waren. Na reset van tuner werden ze weer gevonden. Harddisk nu ca. 43% vol. Zojuist speedtest uitgevoerd. Download average 12.2 MB/s, upload 0,7 Mb/s. Latency 20 ms. Klantenservice geprobeerd te bellen maar eeuwig in de wacht gezet. Vandaar mijn probleem nu op het forum in de hoop op reactie, waarvoor dank. Het lijkt best een lastig probleem te zijn als ik zo de berichten lees. vr.gr. Jan
Ik kan de set top box van Tele2 niet koppelen aan de afstandsbediening van mijn (LG) tv. Hierdoor moet ik naar de HDMI ingang om tv te kijken. Is het mogelijk om te koppelen?
Hallo, Ik ben sinds 2003 klant bij Tele2 maar de laatste tijd (maanden-jaar) zijn we absoluut niet tevreden over de wifi snelheid in huis. Hij varieert enorm en is vaak eind van de middag/begin van de avond heel laag (2mb/sec), waardoor het hele gezin moppert. Ik denk er over om over te stappen naar een ander pakket en zie nu dat nieuwe internetpakketten worden aangeboden door T-Mobile. Kan iemand mij zeggen welke voordelen dit kan hebben? Alvast bedankt, Arine
Goedemorgen, Ik overweeg een Internet plus Televisie abbonement af te sluiten via Tele2. Mijn abbonement bij Youfone loopt in oktober ten einde. Bij Youfone heb ik geen 'live tv'. Voorbeeld: mijn buurman met Ziggo kijkt voetbal, juicht, favoriete club komt op 1-0. Bij mij valt deze goal pas een minuut later binnen op tv. Ook een app als Livescore stelt mij veel eerder op de hoogte van een goal dan ik zie op televisie. Nu heb ik hierover contact opgenomen met Youfone: meneer dat kunnen wij niet veranderen, u kunt televisie via uw internetsignaal. Hoe zit dit bij jullie Tele2? Zit er ook zo'n enorme lag op jullie tv-signaal?
Goedemorgen Sinds gistermiddag (27-10-2019) starten beide decoders niet meer op. Ik heb alle tips al opgevolgd: stekker decoder eruit, verbindingen controleren etc. Internet werkt wel. Graag zou ik contact krijgen met een medewerker van tele2.
Hallo allemaal, Over een week ga ik verhuizen en neemt mijn huisgenoot het internet contract over. Echter toen we de tele2 box bij hem hebben aangesloten om uit te proberen werkte deze niet. Het internet lampje op de box bleef hierbij rood. Nu hebben we dit probleem ook gehad toen ik de eerste keer internet ging regelen hier en toen werkte de box niet bij mijn aansluiting. Een bezoek van een monteur heeft dit toen opgelost maar nu blijkt het dus andersom niet te werken. Kunnen mijn huisgenoot en ik hiervoor een afspraak met een monteur aanvragen? Mvg, R Hillen
Hi, ik heb sinds vanmorgen geen werkende WiFi en ook geen tv verbinding meer. Op mijn tv krijg ik de melding : controleer of het modem goed is aangesloten. Alles al meerdere malen uitgezet, stekkers eruit gehaald en opnieuw opgestart maar niets helpt. Kunnen jullie me helpen?
Raadseltje: de afstandsbediening die ik in juli van Tele2 kreeg heeft kuren. Alles doet het, behalve het pauzeren, althans alleen op Comedy Central Extra. Op andere zenders geen probleem. Hoe kan dat nou? 🤔
Ik wou dat Tele2 hiervoor een oplossing had: ik heb 2 films ingepland om op te nemen en heb van Tele2 toestemming dit te mogen doen (nog géén conflicten). Ik denk, dat gaat goed. Nu heb ik toch weer een wet overtreden, want ik moet van Tele2 nu kiezen, van een film de opname te onderbreken, zodat ik deze niet zal kunnen afzien als opname. Of ik kies ervoor de andere film die ik aan het opnemen ben te kíjken terwijl hij die film opneemt. 🤷♀️Want ik kan niet naar een andere zender. Als ik dat probeer is er daar weer een nieuw conflict. Oorlog. Dit heeft geen nut! Ik neem al zo weinig op omdat het amper kan. Weer gedoe van mijn kant, maar ik vind dit echt van de zotte. Punt van verbetering denk ik zo. Ik ga dus maar afwassen.. Iemand nog een lumineus idee?
Hoi ik wil graag weten of mijn internet wel ddos proof is want dan ik ik mijn mc server voor iedereen online gooien (ik heb wel een play…….nl ip maar dat valt opzich wel te achter halen in CMD
Goedenacht ik ondervind al de gehele avond probleme met geen internet in alkmaar meer al een paar keer de techni color gereseted maar niks helpt het lijkt wel alsof er elk weekend het internet eruit ligt vorige maand is er een monteur langs geweest van kpn en gecostateerd dat de lijn instabiel is ook bij tele2 hebben ze dat kunnen meten maar een duur test kan tele2 niet uitvoeren toen kreeg ik een nieuw modem maar ook nu weer problemen hoe is dit nu weer op te lossen is er misschien een beter modem of is het nou tijd om het contract te gaan ontbinden dit soort problemen heb ik nog nooit gehad
Maximum aan digitale itv decoders aangesloten. Kan iemand de oude modem afsluiten ?
Hallo allemaal, ik heb een maand geleden een Nintendo switch gekocht daarbij heb ik een abonnement voor online, maar elke keer als ik online probeer te spelen krijg ik een error. Ook heb ik al een adapter gekocht zodat ik op een bekabeld netwerk kan spelen, maar ik krijg nog steeds dezelfde error ik word niet veel wijzer van. Bij het testen van mijn netwerk geeft hij ook aan dat ik een nat-type D heb
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.