Nieuwe klant bij Tele2, zit nu al 3 weken zonder internet. Diverse monteurs (KPN en Tele2) hier gehad, wijzen telkens naar elkaar. Daarom vandaag een afspraak voor een duomonteur ingeschakeld, er zouden monteurs van KPN en Tele2 komen. Er moest enkel een poortwissel worden doorgevoerd. Meerdere malen de klantenservice aan de lijn gehad (varierend van drie kwartier tot 1,5 uur aan de telefoon in de wacht gestaan te hebben, er diverse keren opgegooid te zijn en door mensen geholpen te zijn die geen idee hadden van het bestaan van een poortwissel). Nu vandaag EINDELIJK een afspraak voor een Duo monteur tussen 14 en 16 uur, nog geen monteur geweest en het is nu inmiddels 17 uur. Niemand is komen opdagen. Blijkt dat er een storing in de centrale is waardoor de monteur mij niet kon helpen. Is niet teruggekoppeld, moet alles zelf maar uitzoeken en nu ik bel naar de monteurslijn; wordt niet opgenomen. Jammer dat ik hier de dupe van word. 3 weken verder; nog steeds geen internet. En ik word er wat zat van dat ik steeds van het kastje naar de muur word gestuurd. ‘Ja mevrouw, binnen 3 dagen heeft u werkend internet’ en inmiddels zijn we 3 weken verder.
Vind dit erg jammer, ben journalist en dus baal ik echt van deze service. Een nieuwe klant 3 weken zonder internet laten zitten kan echt niet. Klantenservice geeft geen gehoor en het telefoonnummer van de monteurs ook niet. Erg jammer!