Ik wou dat Tele2 hiervoor een oplossing had: ik heb 2 films ingepland om op te nemen en heb van Tele2 toestemming dit te mogen doen (nog géén conflicten). Ik denk, dat gaat goed. Nu heb ik toch weer een wet overtreden, want ik moet van Tele2 nu kiezen, van een film de opname te onderbreken, zodat ik deze niet zal kunnen afzien als opname. Of ik kies ervoor de andere film die ik aan het opnemen ben te kíjken terwijl hij die film opneemt. 🤷♀️Want ik kan niet naar een andere zender. Als ik dat probeer is er daar weer een nieuw conflict. Oorlog. Dit heeft geen nut! Ik neem al zo weinig op omdat het amper kan. Weer gedoe van mijn kant, maar ik vind dit echt van de zotte. Punt van verbetering denk ik zo. Ik ga dus maar afwassen.. Iemand nog een lumineus idee?
Antwoord
Kan geen tv kijken
Beste antwoord door eric
Is al eerder beantwoord aan je, er zijn twee streams tegelijk te krijgen. Je kunt dus 2 opnames doen en niets anders kijken, of 1 van de op te nemen streams kijken.
Je kunt ook 2 streams opnemen en een reeds opgenomen programma terugkijken.
En uiteindelijk hangt het ook af van welk internetpakket je gebruikt. Tot 20Mbps zal meestal maar 1 stream ondersteunen. Tot 50Mbps of glasvezel wel 2.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.