beantwoord

Kan geen tv kijken

  • 26 October 2019
  • 8 reacties
  • 224 x bekeken

Reputatie 3
  • Forumkenner pur sang
  • 107 reacties

Ik wou dat Tele2 hiervoor een oplossing had: ik heb 2 films ingepland om op te nemen en heb van Tele2 toestemming dit te mogen doen (nog géén conflicten). Ik denk, dat gaat goed. Nu heb ik toch weer een wet overtreden, want ik moet van Tele2 nu kiezen, van een film de opname te onderbreken, zodat ik deze niet zal kunnen afzien als opname. Of ik kies ervoor de andere film die ik aan het opnemen ben te kíjken terwijl hij die film opneemt. 🤷‍♀️Want ik kan niet naar een andere zender. Als ik dat probeer is er daar weer een nieuw conflict. Oorlog. Dit heeft geen nut! Ik neem al zo weinig op omdat het amper kan. Weer gedoe van mijn kant, maar ik vind dit echt van de zotte. Punt van verbetering denk ik zo. Ik ga dus maar afwassen.. Iemand nog een lumineus idee? 

icon

Beste antwoord door eric 26 October 2019, 22:36

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Is al eerder beantwoord aan je, er zijn twee streams tegelijk te krijgen. Je kunt dus 2 opnames doen en niets anders kijken, of 1 van de op te nemen streams kijken.

Je kunt ook 2 streams opnemen en een reeds opgenomen programma terugkijken.

En uiteindelijk hangt het ook af van welk internetpakket je gebruikt. Tot 20Mbps zal meestal maar 1 stream ondersteunen. Tot 50Mbps of glasvezel wel 2.

Reputatie 3

Ik zal enkele beweringen van Tele2 mensen. sturen met compleet verschillende antwoorden. De vraag is dus nog niet geheel beantwoord. Bij klanten is o. a. de Hdd-recorder vervangen omdat het daaraan zou liggen. En: nog een cliënt moest een speedbandtest doen. Hierbij te zien. Moet de klant dit niet vantevoren weten, vraag ik mij af. Je doet eerst die speedtest en ziet dan tenminste of jij wat aan de tv toestanden van Tele2 hebt of niet. Dat is er alvast één. Uiteraard is wegens privacy van de klant de naam afgeschermd. 

 

Reputatie 3

Hoeveel mbps etc heb je nodig om in aanmerking te komen voor een glad verlopend avondje tv kijken? Ik weet al wat mijn uitkomst is maar ben erg benieuwd of ik tussen de winnaars zit. 😊 Alle gekheid op een stokje.. 

Reputatie 3

En.. Tele2 geeft toe dat het NIET zo hoort, het opnemen en kijkdrama. Ik heb de volledige versie uiteraard in mijn bezit. Voor vandaag is dit wel genoeg. Slaap lekker allen! 

 

Reputatie 7
Badge +12

 

 

Is een post van 3 jaar geleden!  Er zijn inmiddels de nodige software updates langsgeweest.

Reputatie 3

Het gaat hier uiteraard hoofdzakelijk over integriteit. Antwoorden veranderen mee met elke update? Qua streamen is er dus maar weinig veranderd. Dan is die speedtest wellicht ook veranderd. Kortom, eerlijkheid duurt het langst. Ik heb nog nooit zoveel verschillende antwoorden op een kwestie gezien als bij Tele2. Niet alleen de voorbeelden die ik hier geef. Of een probleem aan pakken. Decoder en modem vervangen terwijl het aan de hdmi kabel ligt getuigt van kennis van zaken. 😉

Reputatie 7
Badge +8

Jij zit hier helaas helemaal verkeerd. Je gaat altijd in de fout met de tv. Tele2 is niet geschikt voor jou. Jij kunt alleen maar bij Ziggo gelukkig worden. 

Reputatie 3

🤣🤣🤣 Ziggo, alsjeblieft zeg..