Heb gisteren mijn adres wijziging doorgegeven en dan krijg ik onderstaand bericht en verder hoor ik niets, dus lijkt erop dat ik weggaat bij Tele2 wat helemaal niet mijn bedoeling is.
Vanwaar dit verwarrende bericht, wat is de bedoeling?
Beste meneer ……., |
Jammer dat je weggaat bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen. |
Einde abonnement |
We beëindigen je abonnement op 26 november 2019. Vanaf die datum vervalt ook de maandelijkse incasso. |
Modem |
Je hebt nog een modem voor internet van ons. Deze hoef je straks niet terug te sturen. |
De financiële afhandeling |
Je betaalt je abonnementskosten altijd een maand vooruit. Daarom kan het zijn dat op je laatste factuur kosten staan van een periode waarin je geen klant meer was. Als dit bij jou het geval is, ontvang je de maand erop nog een factuur waarin we dit verrekenen. |
Heb je je bedacht? |
Bel ons dan binnen 7 dagen op 020-754 4444. Wij zorgen er dan voor dat je abonnement gewoon doorloopt. Zonder extra kosten, dat spreekt voor zich. |