beantwoord

geen dsl, geen verbinding

  • 14 October 2019
  • 7 reacties
  • 465 x bekeken

Sinds gisteren ochtend brandt het dsl lampje van mijn modem ineens niet meer.

Het status lampje knippert snel aan één stuk door.

Tv en telefonie werken ook niet meer.

Kan iemand mij helpen?

icon

Beste antwoord door erwinheunen 15 October 2019, 23:11

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Wat vervelend dat je diensten niet meer werken. Heb je al contact met ons opgenomen via de telefonische klantenservice of dat nog niet? Wanneer het DSL lampje niet meer brand dan ontvangt het modem geen signaal. Dit probleem kan van buitenaf komen. Dat zou ik even moeten controleren.

 

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

 

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

 

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=233934]Privébericht naar Anton[/url]. 

 

Bedankt voor je medewerking. 

Ik zie je gegevens tegemoet.

 

Groeten Anton

Reputatie 3
Badge +5

Bedankt voor je gegevens. Ik heb de lijn nagemeten en vanuit de eerste meting lijkt het signaal wel aan te komen bij de woning. Ik zou daarom graag nog een tweede meting willen doen. Kun je voor mij de kabel die in de DSL poort van het modem zit los kunnen koppelen. Zodra je dat hebt gedaan moet je mij even een bericht sturen. Dat kun je gewoon in dit topic doen. Ik ga dan een tweede meting doen. In de tussentijd moet je de kabel losgekoppeld houden. 

 

Groeten Anton

Hallo Anton,

Ik heb de kabel uit het adsl poort gehaald.

Groeten,

Erwin

Naar aanleiding van je test heb ik de adsl kabel van de aansluiting naar het modem ingekort, opnieuw gestript en aangesloten. Dat heeft wat geholpen. Ik heb weer wifi.

Alleen is het soms traag, trager dan voorheen, en tv en telefonie werken niet goed. De meeste tv zenders krijg ik met haperende beelden en geluid binnen.

Enkele zenders werken wel normaal

En na een harde reset van het modem lijkt alles weer te werken zoals het hoort. Wat mij betreft kan het topic gesloten worden.

Reputatie 3
Badge +5

Goed om te horen dat het weer normaal werkt! Ik laat altijd het topic nog even open staan. Mochten er toch nog wat problemen zijn dan kun je dat hier zo door geven en kijken we even verder.

 

Groeten Anton

Reputatie 3
Badge +5

Wegens inactiviteit gesloten.

Groeten Anton