beantwoord

decoder start niet meer op

  • 28 October 2019
  • 6 reacties
  • 224 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties

Goedemorgen

 

Sinds gistermiddag (27-10-2019) starten beide decoders niet meer op. Ik heb alle tips al opgevolgd: stekker decoder eruit, verbindingen controleren etc. Internet werkt wel. 

 

Graag zou ik contact krijgen met een medewerker van tele2.

icon

Beste antwoord door MHV 28 October 2019, 15:31

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 4

Hallo MHV,

 

Heb je ook het modem al een keer herstart door hem 10 seconden van de stroom te halen?

Ja ook al gedaan. 10 seconden, halve minuut, hele nacht.... Niets werkt

Reputatie 4

Hoe zijn de decoders aangesloten, rechtstreeks op het modem via een netwerk kabel of zit er b.v. nog een verbindingsset tussen?

Krijg je een foutmelding te zien op je TV of blijven ze ergens hangen tijdens het opstarten?

Er is 1 modem aangesloten via een verbindingsset. Deze doet het nu weer wel. Maar sinds gisteren krijgen we daar regelmatig een foutmelding te zien (kan dit kanaal niet afspelen, probeer het later opnieuw). Af en toe doet hij het wel even. 

Maar de ander is direct via een netwerkkabel aangesloten op de modem en geeft als beeld “tele2, of tele 2 een moment geduld aub” vervolgens begint hij met opstarten (met die blokjes in beeld) en geeft dan weer zwart beeld. Dit herhaalt zich conitinu. 

Contact gehad met klantenservice. Voeding vd decoder bleek te zijn overleden. Wordt nu een nieuwe toegestuurd waarmee het probleem opgelost zou moten zijn.

 

Topic mag gesloten/verwijderd worden

Reputatie 5

Ik heb de topic gesloten op verzoek van @MHV