beantwoord

3 weken verder; geen werkend internet, monteurs komen niet opdagen

  • 14 October 2019
  • 7 reacties
  • 253 x bekeken

Nieuwe klant bij Tele2, zit nu al 3 weken zonder internet. Diverse monteurs (KPN en Tele2) hier gehad, wijzen telkens naar elkaar. Daarom vandaag een afspraak voor een duomonteur ingeschakeld, er zouden monteurs van KPN en Tele2 komen. Er moest enkel een poortwissel worden doorgevoerd. Meerdere malen de klantenservice aan de lijn gehad (varierend van drie kwartier tot 1,5 uur aan de telefoon in de wacht gestaan te hebben, er diverse keren opgegooid te zijn en door mensen geholpen te zijn die geen idee hadden van het bestaan van een poortwissel). Nu vandaag EINDELIJK een afspraak voor een Duo monteur tussen 14 en 16 uur, nog geen monteur geweest en het is nu inmiddels 17 uur. Niemand is komen opdagen. Blijkt dat er een storing in de centrale is waardoor de monteur mij niet kon helpen. Is niet teruggekoppeld, moet alles zelf maar uitzoeken en nu ik bel naar de monteurslijn; wordt niet opgenomen. Jammer dat ik hier de dupe van word. 3 weken verder; nog steeds geen internet. En ik word er wat zat van dat ik steeds van het kastje naar de muur word gestuurd. ‘Ja mevrouw, binnen 3 dagen heeft u werkend internet’ en inmiddels zijn we 3 weken verder.

 

Vind dit erg jammer, ben journalist en dus baal ik echt van deze service. Een nieuwe klant 3 weken zonder internet laten zitten kan echt niet. Klantenservice geeft geen gehoor en het telefoonnummer van de monteurs ook niet. Erg jammer!

icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 15 October 2019, 09:28

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Nog even een toevoeging; het DSL lampje brandt niet. Alles in huis klopt, alles is doorgemeten. Het probleem zit in de centrale en aangezien de monteurs van beide providers telkens naar elkaar wijzen, is er een duoafspraak ingepland zodat ze het gezamenlijk kunnen oplossen. Maar wederom niemand op komen dagen en geen terugkoppeling gehad, DSL lampje brandt nog steeds niet, dus nog steeds geen internet. Ik eis een oplossing, de afspraak was vanaf ingang van je abonnement heb je binnen 6 werkdagen internet. En zoals een dame aan de telefoon zei; binnen 3 werkdagen is dit opgelost. Inmiddels zijn we 3 weken verder. 

Na een uur eindelijk een update (uur in de wachtrij aan de telefoon), morgen gaan ze verder werken in de centrale. Geen terugkoppeling gehad, moet hier wederom ZELF achteraan. Weer een dag later dan afgesproken, erg jammer. Hele middag voor thuisgebleven, vind dit niet netjes.

Reputatie 3
Badge +5

Hoi Lisannevanderploeg,

Welkom op het forum. Wat ontzettend vervelend dat je al 3 weken aan het wachten bent op internet. Een DUO afspraak wordt niet zomaar gedaan. Er is dan wel echt wat aan de hand. Ik wil heel graag voor je kijken wat er nu nog gedaan moet worden om er voor te zorgen dat jij ook kan internetten. 

 

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

 

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

 

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=233934]Privébericht naar Anton[/url]. 

 

Bedankt voor je medewerking. 

Ik zie je gegevens tegemoet.

 

Groeten Anton

Hoi Lisannevanderploeg,

Welkom op het forum. Wat ontzettend vervelend dat je al 3 weken aan het wachten bent op internet. Een DUO afspraak wordt niet zomaar gedaan. Er is dan wel echt wat aan de hand. Ik wil heel graag voor je kijken wat er nu nog gedaan moet worden om er voor te zorgen dat jij ook kan internetten. 

 

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

 

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

 

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton

 

Bedankt voor je medewerking. 

Ik zie je gegevens tegemoet.

 

Groeten Anton

Gedaan!

Reputatie 3

*** Reactie weggehaald door moderator *** (Heeft niks met het probleem van deze klant te maken)

Reputatie 3
Badge +5

Bedankt voor de gegevens. Ik heb de case er even bij gepakt en zie dat er inderdaad heel erg veel mis is gegaan en dat het niet zomaar opgelost kon worden. Ook heb ik gezien dat de technische dienst vandaag nog contact opneemt met de monteurs en KPN. Zij nemen dan ook vandaag nog contact met je op over deze hele situatie. 

 

Groeten Anton

Reputatie 3
Badge +5

Wegens inactiviteit gesloten. 

Groeten Anton