Skip to main content
Antwoord

Melding 'controleer of het modem goed is aangesloten'

  • October 24, 2019
  • 2 reacties
  • 464 x bekeken

Rijanne

Hi,

 

ik heb sinds vanmorgen geen werkende WiFi en ook geen tv verbinding meer. Op mijn tv krijg ik de melding : controleer of het modem goed is aangesloten. Alles al meerdere malen uitgezet, stekkers eruit gehaald en opnieuw opgestart maar niets helpt. Kunnen jullie me helpen?

Beste antwoord door WhTurner

Vertel ook even hoe de lampjes op de modem branden (kleur, knipperend of continue brandend)

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 24, 2019

Vertel ook even hoe de lampjes op de modem branden (kleur, knipperend of continue brandend)


Hé Rijanne,

Je hebt niet meer gereageerd, hopelijk is het opgelost?