Skip to main content
Antwoord

Kan geen tv kijken

  • October 26, 2019
  • 8 reacties
  • 234 x bekeken

Yaelle

Ik wou dat Tele2 hiervoor een oplossing had: ik heb 2 films ingepland om op te nemen en heb van Tele2 toestemming dit te mogen doen (nog géén conflicten). Ik denk, dat gaat goed. Nu heb ik toch weer een wet overtreden, want ik moet van Tele2 nu kiezen, van een film de opname te onderbreken, zodat ik deze niet zal kunnen afzien als opname. Of ik kies ervoor de andere film die ik aan het opnemen ben te kíjken terwijl hij die film opneemt. 🤷‍♀️Want ik kan niet naar een andere zender. Als ik dat probeer is er daar weer een nieuw conflict. Oorlog. Dit heeft geen nut! Ik neem al zo weinig op omdat het amper kan. Weer gedoe van mijn kant, maar ik vind dit echt van de zotte. Punt van verbetering denk ik zo. Ik ga dus maar afwassen.. Iemand nog een lumineus idee? 

Beste antwoord door eric

Is al eerder beantwoord aan je, er zijn twee streams tegelijk te krijgen. Je kunt dus 2 opnames doen en niets anders kijken, of 1 van de op te nemen streams kijken.

Je kunt ook 2 streams opnemen en een reeds opgenomen programma terugkijken.

En uiteindelijk hangt het ook af van welk internetpakket je gebruikt. Tot 20Mbps zal meestal maar 1 stream ondersteunen. Tot 50Mbps of glasvezel wel 2.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • Antwoord
  • October 26, 2019

Is al eerder beantwoord aan je, er zijn twee streams tegelijk te krijgen. Je kunt dus 2 opnames doen en niets anders kijken, of 1 van de op te nemen streams kijken.

Je kunt ook 2 streams opnemen en een reeds opgenomen programma terugkijken.

En uiteindelijk hangt het ook af van welk internetpakket je gebruikt. Tot 20Mbps zal meestal maar 1 stream ondersteunen. Tot 50Mbps of glasvezel wel 2.


Yaelle
  • Auteur
  • Forumkenner pur sang
  • October 26, 2019

Ik zal enkele beweringen van Tele2 mensen. sturen met compleet verschillende antwoorden. De vraag is dus nog niet geheel beantwoord. Bij klanten is o. a. de Hdd-recorder vervangen omdat het daaraan zou liggen. En: nog een cliënt moest een speedbandtest doen. Hierbij te zien. Moet de klant dit niet vantevoren weten, vraag ik mij af. Je doet eerst die speedtest en ziet dan tenminste of jij wat aan de tv toestanden van Tele2 hebt of niet. Dat is er alvast één. Uiteraard is wegens privacy van de klant de naam afgeschermd. 

 


Yaelle
  • Auteur
  • Forumkenner pur sang
  • October 26, 2019

Hoeveel mbps etc heb je nodig om in aanmerking te komen voor een glad verlopend avondje tv kijken? Ik weet al wat mijn uitkomst is maar ben erg benieuwd of ik tussen de winnaars zit. 😊 Alle gekheid op een stokje.. 


Yaelle
  • Auteur
  • Forumkenner pur sang
  • October 26, 2019

En.. Tele2 geeft toe dat het NIET zo hoort, het opnemen en kijkdrama. Ik heb de volledige versie uiteraard in mijn bezit. Voor vandaag is dit wel genoeg. Slaap lekker allen! 

 


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • October 27, 2019

 

 

Is een post van 3 jaar geleden!  Er zijn inmiddels de nodige software updates langsgeweest.


Yaelle
  • Auteur
  • Forumkenner pur sang
  • October 27, 2019

Het gaat hier uiteraard hoofdzakelijk over integriteit. Antwoorden veranderen mee met elke update? Qua streamen is er dus maar weinig veranderd. Dan is die speedtest wellicht ook veranderd. Kortom, eerlijkheid duurt het langst. Ik heb nog nooit zoveel verschillende antwoorden op een kwestie gezien als bij Tele2. Niet alleen de voorbeelden die ik hier geef. Of een probleem aan pakken. Decoder en modem vervangen terwijl het aan de hdmi kabel ligt getuigt van kennis van zaken. 😉


theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • October 27, 2019

Jij zit hier helaas helemaal verkeerd. Je gaat altijd in de fout met de tv. Tele2 is niet geschikt voor jou. Jij kunt alleen maar bij Ziggo gelukkig worden. 


Yaelle
  • Auteur
  • Forumkenner pur sang
  • October 27, 2019

🤣🤣🤣 Ziggo, alsjeblieft zeg..