Skip to main content
Antwoord

Signaal televisie

  • September 3, 2019
  • 4 reacties
  • 358 x bekeken

Goedemorgen,

Ik overweeg een Internet plus Televisie abbonement af te sluiten via Tele2.

Mijn abbonement bij Youfone loopt in oktober ten einde.

Bij Youfone heb ik geen 'live tv'. Voorbeeld: mijn buurman met Ziggo kijkt voetbal, juicht, favoriete club komt op 1-0. Bij mij valt deze goal pas een minuut later binnen op tv. Ook een app als Livescore stelt mij veel eerder op de hoogte van een goal dan ik zie op televisie.

Nu heb ik hierover contact opgenomen met Youfone: meneer dat kunnen wij niet veranderen, u kunt televisie via uw internetsignaal.

Hoe zit dit bij jullie Tele2? Zit er ook zo'n enorme lag op jullie tv-signaal?

Beste antwoord door Kevin van Tele2

Hé ptrvnk,

Leuk dat je opnieuw interesse hebt in een abonnement bij Tele2. Ik zou je heel graag willen verwelkomen maar helaas kan ik geen indicaties doen, laat staan garanties geven, over hoeveel vertraging er zit op het TV signaal t.o.v. van andere bronnen zoals Ziggo bij je buurman of de app Livescore. Wel kan ik je zeggen dat er een kleine buffer van een aantal seconden op het TV signaal om te voorkomen dat er haperingen in het beeld kunnen ontstaan.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • September 3, 2019
Ziggo levert het signaal naar de andere providers. Die zullen echt geen extra buffer inbouwen dan wat technisch nodig is om jitter op internet op te vangen. Maar een hele minuut klinkt dat de bron dit veroorzaakt. Als je hier garanties op wilt zul je hetzelfde abonnement als je buurman moeten afnemen. Of hem aangeven dat het een stuk goedkoper kan via iptv van b.v. Tele2.

  • September 3, 2019
Ziggo levert het signaal naar de andere providers. Die zullen echt geen extra buffer inbouwen dan wat technisch nodig is om jitter op internet op te vangen. Maar een hele minuut klinkt dat de bron dit veroorzaakt. Als je hier garanties op wilt zul je hetzelfde abonnement als je buurman moeten afnemen. Of hem aangeven dat het een stuk goedkoper kan via iptv van b.v. Tele2.

Ik heb voor Youfone ook Tele2 gehad en hier ervaarde ik geen problemen met het signaal. Ik keek gewoon live televisie zonder buffer.

  • Oud moderator
  • Antwoord
  • September 4, 2019
Hé ptrvnk,

Leuk dat je opnieuw interesse hebt in een abonnement bij Tele2. Ik zou je heel graag willen verwelkomen maar helaas kan ik geen indicaties doen, laat staan garanties geven, over hoeveel vertraging er zit op het TV signaal t.o.v. van andere bronnen zoals Ziggo bij je buurman of de app Livescore. Wel kan ik je zeggen dat er een kleine buffer van een aantal seconden op het TV signaal om te voorkomen dat er haperingen in het beeld kunnen ontstaan.

topic vanwege inactiviteit gesloten