beantwoord

Signaal televisie

  • 3 September 2019
  • 4 reacties
  • 357 x bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Goedemorgen,

Ik overweeg een Internet plus Televisie abbonement af te sluiten via Tele2.

Mijn abbonement bij Youfone loopt in oktober ten einde.

Bij Youfone heb ik geen 'live tv'. Voorbeeld: mijn buurman met Ziggo kijkt voetbal, juicht, favoriete club komt op 1-0. Bij mij valt deze goal pas een minuut later binnen op tv. Ook een app als Livescore stelt mij veel eerder op de hoogte van een goal dan ik zie op televisie.

Nu heb ik hierover contact opgenomen met Youfone: meneer dat kunnen wij niet veranderen, u kunt televisie via uw internetsignaal.

Hoe zit dit bij jullie Tele2? Zit er ook zo'n enorme lag op jullie tv-signaal?
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 4 September 2019, 10:12

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Ziggo levert het signaal naar de andere providers. Die zullen echt geen extra buffer inbouwen dan wat technisch nodig is om jitter op internet op te vangen. Maar een hele minuut klinkt dat de bron dit veroorzaakt. Als je hier garanties op wilt zul je hetzelfde abonnement als je buurman moeten afnemen. Of hem aangeven dat het een stuk goedkoper kan via iptv van b.v. Tele2.
Ziggo levert het signaal naar de andere providers. Die zullen echt geen extra buffer inbouwen dan wat technisch nodig is om jitter op internet op te vangen. Maar een hele minuut klinkt dat de bron dit veroorzaakt. Als je hier garanties op wilt zul je hetzelfde abonnement als je buurman moeten afnemen. Of hem aangeven dat het een stuk goedkoper kan via iptv van b.v. Tele2.

Ik heb voor Youfone ook Tele2 gehad en hier ervaarde ik geen problemen met het signaal. Ik keek gewoon live televisie zonder buffer.
Reputatie 5
Hé ptrvnk,

Leuk dat je opnieuw interesse hebt in een abonnement bij Tele2. Ik zou je heel graag willen verwelkomen maar helaas kan ik geen indicaties doen, laat staan garanties geven, over hoeveel vertraging er zit op het TV signaal t.o.v. van andere bronnen zoals Ziggo bij je buurman of de app Livescore. Wel kan ik je zeggen dat er een kleine buffer van een aantal seconden op het TV signaal om te voorkomen dat er haperingen in het beeld kunnen ontstaan.
Reputatie 5

topic vanwege inactiviteit gesloten