TV ontvangst wordt steeds slechter sinds een aantal weken, beeld blijft een aantal seconden stilstaan en later in de avond helemaal geen ontvangt meer sinds 2 dagen
Daarnaast wordt mijn internet ook steeds trager
TV ontvangst wordt steeds slechter sinds een aantal weken, beeld blijft een aantal seconden stilstaan en later in de avond helemaal geen ontvangt meer sinds 2 dagen
Daarnaast wordt mijn internet ook steeds trager
Hoi anno,
Wat vervelend om te horen dat je TV ontvangst steeds slechter wordt. Je geeft ook aan dat je internet steeds trager wordt. Ik denk dat dit dan met elkaar heeft te maken. Ik wil daarom graag even je verbinding nakijken. Ik heb dan wel wat gegevens van je nodig.
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groeten Anton
Bedankt voor alle gegevens. Ik heb de verbinding even nagekeken en die lijkt in orde. Ik kan alleen het modem niet benaderen. Werken je diensten op dit moment wel? Ik zou graag een paar dingen willen weten voordat we verder gaan.
- Waar staat je modem, is dat bijvoorbeeld in de woonkamer of de meterkast?
- Vanaf het aansluitpunt gaat als het goed is een kabel naar de DSL poort van je modem. Om er voor te zorgen dat de verbinding sterk genoeg aankomt mag de kabel niet langer dan 2 meter zijn en moet de kabel rond zijn.
- Hoe lang is deze kabel?
- Is de kabel rond?
Kun je voor mij zowel het modem als de decoder resetten door 10 seconden van het stroom te halen. Ik hoor het graag.
Groeten Anton
Bedankt voor alle gegevens. Ik heb de verbinding even nagekeken en die lijkt in orde. Ik kan alleen het modem niet benaderen. Werken je diensten op dit moment wel? Ik zou graag een paar dingen willen weten voordat we verder gaan.
- Waar staat je modem, is dat bijvoorbeeld in de woonkamer of de meterkast?
- Vanaf het aansluitpunt gaat als het goed is een kabel naar de DSL poort van je modem. Om er voor te zorgen dat de verbinding sterk genoeg aankomt mag de kabel niet langer dan 2 meter zijn en moet de kabel rond zijn.
- Hoe lang is deze kabel?
- Is de kabel rond?
Kun je voor mij zowel het modem als de decoder resetten door 10 seconden van het stroom te halen. Ik hoor het graag.
Groeten Anton
Hallo Anton,
Modem staat al jaren op dezelfde plek niet in de meterkast de kabel is rond en hooguit 1 meter lang.
Vreemd genoeg valt iedere dag om 23.30 uur de tv uit met de melding dat het kanaal niet te ontvangen is en dat ik het later nog eens moet proberen.
resetten heb ik al meerdere malen gedaan maar geeft tot nu toe niet het gewenste resultaat.
Groet Anneke
Bedankt voor alle gegevens. Ik heb de verbinding even nagekeken en die lijkt in orde. Ik kan alleen het modem niet benaderen. Werken je diensten op dit moment wel? Ik zou graag een paar dingen willen weten voordat we verder gaan.
- Waar staat je modem, is dat bijvoorbeeld in de woonkamer of de meterkast?
- Vanaf het aansluitpunt gaat als het goed is een kabel naar de DSL poort van je modem. Om er voor te zorgen dat de verbinding sterk genoeg aankomt mag de kabel niet langer dan 2 meter zijn en moet de kabel rond zijn.
- Hoe lang is deze kabel?
- Is de kabel rond?
Kun je voor mij zowel het modem als de decoder resetten door 10 seconden van het stroom te halen. Ik hoor het graag.
Groeten Anton
Hallo Anton,
Inmiddels blijft mijn het wel doen na 23.30 uur alleen hapert het beeld nog wel af en toe.
Wel minder maar is nog niet optimaal
Groet Anneke
Wegens inactiviteit gesloten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.