beantwoord

tv hapert en valt helemaal uit

  • 16 October 2019
  • 5 reacties
  • 409 x bekeken

TV ontvangst wordt steeds slechter sinds een aantal weken, beeld blijft een aantal seconden stilstaan en later in de avond helemaal geen ontvangt meer sinds 2 dagen

 

Daarnaast wordt mijn internet ook steeds trager

icon

Beste antwoord door anno 20 October 2019, 21:18

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Hoi anno,

 

Wat vervelend om te horen dat je TV ontvangst steeds slechter wordt. Je geeft ook aan dat je internet steeds trager wordt. Ik denk dat dit dan met elkaar heeft te maken. Ik wil daarom graag even je verbinding nakijken. Ik heb dan wel wat gegevens van je nodig.

 

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

 

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

 

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=233934]Privébericht naar Anton[/url]. 

 

Bedankt voor je medewerking. 

Ik zie je gegevens tegemoet.

 

Groeten Anton

Reputatie 3
Badge +5

Bedankt voor alle gegevens. Ik heb de verbinding even nagekeken en die lijkt in orde. Ik kan alleen het modem niet benaderen. Werken je diensten op dit moment wel? Ik zou graag een paar dingen willen weten voordat we verder gaan. 

 

- Waar staat je modem, is dat bijvoorbeeld in de woonkamer of de meterkast? 
- Vanaf het aansluitpunt gaat als het goed is een kabel naar de DSL poort van je modem. Om er voor te zorgen dat de verbinding sterk genoeg aankomt mag de kabel niet langer dan 2 meter zijn en moet de kabel rond zijn. 
- Hoe lang is deze kabel?
- Is de kabel rond?

Kun je voor mij zowel het modem als de decoder resetten door 10 seconden van het stroom te halen. Ik hoor het graag.

Groeten Anton

Bedankt voor alle gegevens. Ik heb de verbinding even nagekeken en die lijkt in orde. Ik kan alleen het modem niet benaderen. Werken je diensten op dit moment wel? Ik zou graag een paar dingen willen weten voordat we verder gaan. 

 

- Waar staat je modem, is dat bijvoorbeeld in de woonkamer of de meterkast? 
- Vanaf het aansluitpunt gaat als het goed is een kabel naar de DSL poort van je modem. Om er voor te zorgen dat de verbinding sterk genoeg aankomt mag de kabel niet langer dan 2 meter zijn en moet de kabel rond zijn. 
- Hoe lang is deze kabel?
- Is de kabel rond?

Kun je voor mij zowel het modem als de decoder resetten door 10 seconden van het stroom te halen. Ik hoor het graag.

Groeten Anton

Hallo Anton,

 

Modem staat al jaren op dezelfde plek niet in de meterkast de kabel is rond en hooguit 1 meter lang.

 

Vreemd genoeg valt iedere dag om 23.30 uur de tv uit met de melding dat het kanaal niet te ontvangen is en dat ik het later nog eens moet proberen.

resetten heb ik al meerdere malen gedaan maar geeft tot nu toe niet het gewenste resultaat. 

 

Groet Anneke 

 

Bedankt voor alle gegevens. Ik heb de verbinding even nagekeken en die lijkt in orde. Ik kan alleen het modem niet benaderen. Werken je diensten op dit moment wel? Ik zou graag een paar dingen willen weten voordat we verder gaan. 

 

- Waar staat je modem, is dat bijvoorbeeld in de woonkamer of de meterkast? 
- Vanaf het aansluitpunt gaat als het goed is een kabel naar de DSL poort van je modem. Om er voor te zorgen dat de verbinding sterk genoeg aankomt mag de kabel niet langer dan 2 meter zijn en moet de kabel rond zijn. 
- Hoe lang is deze kabel?
- Is de kabel rond?

Kun je voor mij zowel het modem als de decoder resetten door 10 seconden van het stroom te halen. Ik hoor het graag.

Groeten Anton

Hallo Anton,

 

Inmiddels blijft mijn het wel doen na 23.30 uur alleen hapert het beeld nog wel af en toe.

Wel minder maar is nog niet optimaal

 

Groet Anneke 

Reputatie 3
Badge +5

Wegens inactiviteit gesloten.