beantwoord

Kan niet opnemen..?

  • 17 November 2019
  • 5 reacties
  • 268 x bekeken

Reputatie 3
  • Forumkenner pur sang
  • 107 reacties

Kan her kloppen dat je een programma niet kunt opnemen als ie al maar liefst1 minuutje bezig is? Er wordt verder niets opgenomen, dit is het enige! Ik heb dit zo'n beetje elke week 2à3 keer. 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 17 November 2019, 23:54

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7

Ik heb geen recorder van Tele2, maar het lijkt logisch dat een timer instellen niet kan als het programma al is begonnen. Kan je wel naar de zender gaan en dan handmatig de opname starten?

Reputatie 7
Badge +12

Klopt. Ik heb wel een decoder en een programma opnemen wat al begonnen is doe je je door te 'kijken' naar dat programma en dan de opname toets te drukken. Dat is een zwarte knop op je afstandsbediening met een rode stip in het midden.

Reputatie 3

Ik heb geen recorder van Tele2, maar het lijkt logisch dat een timer instellen niet kan als het programma al is begonnen. Kan je wel naar de zender gaan en dan handmatig de opname starten?

Nee, dat kan ook niet helaas

Reputatie 7

Volgens de aanwijzing van Eric hierboven wel.

Reputatie 3

Ik heb de bewuste knop geprobeerd. Waarschijnlijk heb ik die knop bij het gelijk willen opnemen te lang ingedrukt. Dan gebeurt er nl niks. Ik moet hem dus sneller loslaten. 😊Gebruiksaanwijzing met een gebruiksaanwijzing. 

Bedankt voor de reacties!