Skip to main content

Waarom doet mn internet en mn tv het merendeel van de tijd niet?

 

Sinds gisteren (14-11-2019) valt steeds m'n internetverbinding steeds uit, ook de tv doet het dan niet meer.

Ik woon in Vlissingen, er zouden hier geen optimalisatie werkzaamheden of storingen zijn.

Alle kabels nagekeken, alles gereset maar geen resultaat. 

Ook op de KPN-site (de telefoonlijn is immers van hun) geen storingen in mijn postcodegebied.

 

Wat is er aan de hand volgens TELE2? 

Hoe krijg je iemand van Tele2 aan de telefoon?

Hoe krijg je direct contact met tele2?

 

 

Van de website, onder "contact":

Telefoonnummer service

Bel onze klantenservice op 020-754 4444. Of op 1200 als je jouw mobiele nummer van Tele2 gebruikt (lokaal tarief). We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur. Ben je een zakelijke klant? Ga dan naar Tele2 zakelijk. Ben je op dit moment in het buitenland? Bel ons dan via +31 640191602.


Hé Jarro,

Heb je inmiddels al contact kunnen vinden met de klantenservice hierover? Hopelijk is het probleem opgelost, zo niet laat het maar even weten.

Groet, Kevin