beantwoord

Tot hoever is de storing opgelost

  • 26 November 2019
  • 4 reacties
  • 132 x bekeken

Tot hoever is de storing opgelost want hier nog geen internet soms heel even wel maar heel traag en vakt dan weer weg.

Ik heb geprobeerd te bellen de gehele dag maar bleef wegens drukte in de wacht staan.

Nu weer gebeld maar is nu gesloten.

Ik raak nu toch lichtelijk wat in paniek omdat de zaak nu voor de tweede dag zonder zit en morgen ook ben ik bang.

De jongens van kantoor zeuren nogal op mij nu, wil graag weten wat te doen. Het modem heb ik inmiddels al 20 keer aan en uitgezet en naar mijn idee en testen zijn de routers en switches ook in orde.

Vaak brand het lampje van het modem rood bij internet.

 

 

 

icon

Beste antwoord door HaroldvLinde 1 December 2019, 22:10

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +5

We hebben inderdaad wat nasleep gehad ivm de storing en daardoor was het ontzettend druk. Werkt je verbinding alweer goed of nog niet? Ik wil anders graag even je verbinding vanuit hier nakijken. 

Ik heb dan de volgende gegevens van je nodig:

 

  • Volledig adres
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

 

[url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=233934]Privébericht naar Anton [/url]

 

Ik zie de gegevens tegemoet komen. 

 

Groeten Anton

 

We hebben inderdaad wat nasleep gehad ivm de storing en daardoor was het ontzettend druk. Werkt je verbinding alweer goed of nog niet? Ik wil anders graag even je verbinding vanuit hier nakijken. 

Ik heb dan de volgende gegevens van je nodig:

 

  • Volledig adres
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

 

[url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=233934]Privébericht naar Anton [/url]

 

Ik zie de gegevens tegemoet komen. 

 

Groeten Anton

 

 

Onderstaande met gegevens prive naar je

Je mag wel even checken maar ik geloof dat

Onskantoor weer goedt werkt direct op modem.

Prive nog niet maar die zit achter een fritzbox router, die hapsrt ben ik zonet achter gekomen.

Wel toevallig dat die nu ook moeilijk doet.

Als je wil checken dan kunnen we het tele2 modem en de lijn uitsluiten.

Bij voorbaat dank.

 

Groet harold

Is het al gelukt met doormeten

 

M.v.gr Harold

Laat maar zitten we redden het wel tot aan de nieuwe provider.

Mvgr