De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Sinds dinsdag ervaar ik nu dat mijn internet verbinding minder goed lijkt.Het laden van diverse websites zoals redit verloopt ineens een heel stuk langzamer (duurt langer voor er iets wordt getoond en het laden van subpagina’s duurt ook veel langer).Ook tijdens het gamen ervaar ik lag bij verschillende spellen of wordt de verbinding heel vaak verbroken tijdens het spelen (disconnect).Ook valt soms de internetverbinding geheel weg en komt dan helemaal niet meer terug zonder dat ik het modem van het stroom haal en weer aan doe (dit gebeurt niet heel vaak maar heb het in ieder geval 2x opgemerkt tot nu toe).Ik heb zelf al op verschillende manieren proberen te kijken waar het probleem zich voordoet.Meer dan 5000 packets en slechts 1 of 2 loss en dat was niet eens tijdens de periodes waar het probleem van verbroken verbindingen en lag zich voordoet dus wat dat betreft lijkt de verbinding in orde.In de thuissituatie qua bekabeling e.d. is ook niets veranderd, ik heb voor de zekerheid alles n
Sind 1 februari kan ik geen mail meer versturen via Outlook 2016. Account verwijderd. Wil opnieuw aanmaken maar contact met mailserver lukt niet. Ik heb een versatel mailadres. Internet provider is Ziggo. Mail server Versatel. Via webmail kan ik wel mailen. Bij aanmaak account alle poorten geprobeerd. Hoe kan ik het probleem oplossen? Zonnet kan mij niet helpen, zo ook Ziggo niet.
Hallo,de digitale ontvanger is dood!Er branden geen lampjes meer, alles al geprobeerd maar nietsHeeft iemand een idee of is er een storingsdienst ergens te bereiken?
wifi valt steeds weg. Er is iets met ip-adres.er staat verbonden zonder internet.Wie kan er helpen?
Gisteren was mijn inbox bijna vol, bijna 100%. Ik heb de mails snel verwijderd en de prullenbak geleegd. Toch blijft de inbox heel erg vol zitten, rond 90% terwijl het in werkelijkheid het ongeveer de helft moet zijn. De prullenbak geleegd, de verzonden mails bekeken en de spam ook. Daar kloppen de gegevens. Ik heb versatel mailadres, gebruik de webversie, geen Outlook. Ik zie niet waar ik eventueel (dat zou per ongeluk gebeurd zijn) zou hebben ingesteld dat ik overal een kopie van zou willen hebben. Wie weet de oplossing?
In de omgeving van Oldenzaal geen internet en wifi en geen tv ook niet bij de buren en die zijn aangesloten bij KPN.
Melding van Firefox dat het modem niet beveiligd zou zijn vanwege een slotje met een rode streep er door. Wie o wie herkent dit.
Er zijn al meerdere items hier op dit forum over problemen met een VPN, maar het helpt me nog niet.Als ik op mijn laptop via onze ZTE router verbinding wil maken met een VPN lukt het niet. Als ik het doe via een hotspot op de mobiel van mijn zoon, lukt het probleemloos.Het probleem lijkt dus in de router te zitten.Op dit forum zag ik wat over poorten openzetten. Dat heb ik in de Windows Firewall gedaan, maar dat helpt niet.In loggen op de router, DMZ aanzetten en dat portforwarding werkt ook niet (ik blijf meldingen krijgen over ongeldige invoer (' Current operation is invalid, please check configuration parameters. ’).Bij DMZ zet ik DMZ on en als LAN host vul ik mijn eigen ip-adres in.Bij port forwarding kies ik voor TCP, als LAN host het ip-adres van de server waarnaar ik een vpn-verbinding wil en als WAN/LAN host-poorten van alles, 1723 alleen of 1-2000, maakt niet uit.Wat doe ik fout of wat zie ik over het hoofd?Alvast bedankt!
Er was vorig jaar correspondentie over overname Versatel mail door Zonnet Ik ben daar niet in geïnteresseerd Er van uitgaande dat e-mail adres dat niet meer gebruikt zou worden miv januari jlkreeg ik weer mail van Zonnet dat hij opgeschoond moet worden (hoefde niets te doen volgens Zonnet ten tijde van de correspondentie )Dat wil ik niet en zou graag de Versatel adres verwijderd hebben Graag reactiemvg
Hallo Tele2, zonnet, T-mobile, & alle andere doorverwijzende partners!.Onderstaand is mijn laatste poging van de vele gedane pogingen tot contact met ZONNET tot oplossing van wat ik nu echt fraude ga noemen. En vanaf nu als fraude zal gaan behandelen.Mijn moeder is senior en is gevallen voor een bijzondere stunt om geld te gaan vragen voor een email adres bij zonnet. Nu komt de grap dat na haar betaling haar de toegang tot het account is geweigerd en de website totaal niet meewerkt. Zo vertelde ze mij half vorig jaar dat ze er met de klantenservice niet uit komt om weer toegang te krijgen tot haar mailbox met grote gevolgen van dien. Zo mist ze nu al een poosje dus belangrijke mails en nu ook een account om wachtwoorden van andere websites mee te kunnen herstellen etc.... Ik heb in Oktober van 2020 zelf geprobeerd zonnet via hun contact formulier te bereiken. Het bleef stil net als vele andere klanten zie ik nu op internet. Ik heb toen ook tele2 gesproken deze wijst toch echt weer
TV decoder blijft hangen op “Bezig met opstarten” of valt zodra deze is opgestart weer uit. Stekker uit het stopcontact halen en weer terugplaatsen heeft geen zin. Is er een mogelijkheid om deze om te ruilen?
This has happened many times, people online boot me off my internet and then I have to reset my router again but this time I got booted and my internet doesn’t work anymore. Can someone please help me, i’m sick and tired of people booting me off my internet because of a game.Any suggestions?
Als ik overstap van mijn huidige ADSL Tele2 light (12 Mb/1Mb) internet only abbo naar Tmobile ADSL thuis internet only, moet ik dan nog steeds de eenmalige aansluitkosten van EUR 30, betalen?Ik ben toch al op de ADSL aansgesloten van Tele2/T-mobile?
Goedendag,Ik kan sinds enige tijd, zonder aanleiding, geen mail meer verzenden of inloggen op de webmail. De volgende foutmelding verschijnt: Serverfout: 554 5.7.1 <burgering12>: SASL login name rejected: Access deniedWat gaat er fout?Met vriendelijke groet,Angela Burgering
Ons internet werkt momenteel niet. Na het resetten van de router (dat moeten we vaak doen anders werkt de chromecast niet) werkte het internet op geen enkel apparaat meer. De powerplug die ik gebruik om via het stroomnet internet te krijgen op mijn pc geeft nog wel een wit lampje dat geeft aan dat hij het doet. De lampjes op de router zijn bijna allemaal groen behalve de het powerknopje. We hebben al een reset gedaan via het aan en aan knopje bij de zijkant en de hardreset met een paperclip naald aan de onderkant. Ik heb de in de middag gewoon gebruik kunnen maken van het internet en na het resetten van de router door de stroom er af te halen werkte het internet niet meer. Router modelnummer: Technicolor TG789Bvn
Hallo, De afstandbediening hapert vaak,. Pas na een tik doet hij het weer voor een tijdje, maar ineens stopt hij er weer mee en geef ik hem weer een tik. Dan brandt ook het rode lampje weer. Batterijen zijn vervangen, maar dat helpt niet.
Beste Klantenservice, Omdat ik moest verhuizen, maar nog geen nieuwe woning had gevonden, heb ik op 7 januari 2021 met de klantenservice gebeld om te vragen wat ik het beste met mijn interenet abonnement kon doen.Mijn contract loopt tot 5 maart 2021. De medewerker van de klantenservice adviseerde het contract wel op te zeggen. Ik heb bericht ontvangen dat dit per 7 februari in gaat (mijn verhuisdatum). Inmiddels heb ik toch een nieuwe woning gevonden waarvoor ik zelf internet moet afsluiten. Omdat dit weer een tijdelijke huurwoning betreft en ik de modem nog thuis heb, zou ik graag mijn oude abonnement door laten lopen.De woning valt onder bruikleen (antikraak) en het is onduidelijk hoe lang ik daar kan wonen, dus het zou perfect zijn als ik mijn oude abonnement mee kan verhuizen. Is dit mogelijk?
Het lukt me niet om mijn zonnet-account in Windows Mail te installeren. Ook installatie in Outlook gaat niet. Aanmelden bij webmail mislukt ook. Kortom, ik kan nergens mijn zonnet-account benaderen.
Hallo, Ik heb al een paar jaar een ZTE modem thuis staan. Nu vind ik die zeer beperkt in de opties, overzichten en een vreselijke interface.Zijn er nieuwere modems met meer opties en betere overzichten of hebben ze de allemaal de zelfde opties en interface?Met nieuwe modems bedoel ik modems die Tele2 levert. Groetjes,Wiro
Vandaag geen tv, internet en telefonie in Vlaardingen!Ik lees nergens dat er storing is
Is het mogelijk om TV op een andere manier dan de huidige tv kastje te ontvangen? Zou graag overbodige afstandsbedieningen en kabels de deur uit werken, maar het apparaat van Tele2 kan niet middels HDMI CEC worden aangestuurd. De afstandsbediening van het kastje gebruiken voor de TV is geen optie, want dan mis ik de helft van de features. Het liefst zou ik een insteekkaart willen hebben, echter lijkt het erop dat niemand dit meer aanbiedt.. Wat zijn de opties vanuit Tele2 hierin?
(Ik heb een aantal topics met dit exacte onderwerp tegengekomen, heb ze doorgenomen; het probleem helaas niet mee kunnen verhelpen.)Omschrijving van het probleem: - Ik heb al een tijdje 3 ports openstaan, dit werkte prima.- Sinds kort (weekje) heb ik echter problemen, de ports blijven dicht.- Al met Tele2 gechat en gebeld, tests uitgevoerd e.d. alles lijkt in orde te zijn.-- Dus geen blokkade door Tele of iets dergelijks.- De modem/router is al een keertje gereset; heeft niet geholpen (probleem blijft bestaan nadat alles weer is ingesteld).Dus, wat wil ik bereiken:- Ik wil 3 ports openen op de H369A; o.a. voor Plex.Situatieschets:- H369A staat in de meterkast.- NAS staat in de meterkast.- Op de NAS draaien er een aantal applicaties, die port forwarding nodig hebben.- Geen apparaten tussen de H369A en de NAS, de NAS is direct aangesloten op LAN2.- Geen firewalls in het netwerk.- IP-adres H369A: 192.168.1.1- IP-adres NAS: 192.168.1.3 (via DHCP binding).Port forwarding instellingen:- DMZ
Good dayI wonder if this is the right place to ask this , I am having several internet disconnections over the past 2 months , decided to just wait a little bit because maybe it was momentary but it keeps happening, where do I need to call or someone to check my connection issues?The signal getting off entirely, with ethernet cable and wifi.
Hallo,Welk merkt TV komt overeen met de Hanseatic 50H600UDS op de lijst van TV's die je kunt koppelen aan de afstandbediening voor de A150-ontvanger? Of is dat niet mogelijk? Hier staat de lijst: https://cdn.tele2.nl//wp-content/uploads/2017/01/TV-codes-per-merk-pdf.pdf Groet,Arjen
Afgelopen maandag bleek plotseling onze lijn voor internet, televisie en bellen niet meer te werken. Gebruikelijke geprobeerd, opnieuw opstarten, geduld hebben, etc, werkte niet. Mijn partner heeft vervolgens gebeld met klantenservice. Na 40 minuten werd duidelijk dat de lijn gekaapt was, waardoor wij waren afgesloten. Ze konden er niets aan doen. Het kon wel tot 3 weken duren voor dit hersteld was.Op alle boosheid en irritatie dat dit in deze tijd niet meer kan (thuiswerken, maar sowieso, geen internet, telefonie en televisie in 1x) werd lauw gereageerd. ‘computer says no’ style, verwijzingen naar procedures.Conclusie was, melding was doorgezet, het zou tot 5 werkdagen duren voor het ticket opgepakt zou worden door de technische helpdesk. Afijn, ik wacht af.Dag 2 (dinsdag 12/1) bel ik om status na te vragen. Verduidelijkt wordt dat het om slamming gaat, alleen krijg ik nu een ander verhaal. Het kan tot 5 werkdagen (dan nog 4) duren voor de technische helpdesk het ticket beantwoordt, m
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.