beantwoord

afstandbediening hapert

  • 9 January 2021
  • 14 reacties
  • 329 x bekeken

Hallo,
 De afstandbediening hapert vaak,.  Pas na een tik doet hij het weer voor een tijdje, maar ineens stopt hij er weer mee en geef ik hem weer een tik. Dan brandt ook het rode lampje weer. 
 Batterijen zijn vervangen, maar dat helpt niet. 

icon

Beste antwoord door a_hoog 23 January 2021, 18:12

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Hallo,
 De afstandbediening hapert vaak,.  Pas na een tik doet hij het weer voor een tijdje, maar ineens stopt hij er weer mee en geef ik hem weer een tik. Dan brandt ook het rode lampje weer. 
 Batterijen zijn vervangen, maar dat helpt niet. 

Wat kan ik verder doen?  

Reputatie 7

Zitten de contactpunten voldoende strak tegen de batterijen aan? Anders krijg je zo’n knipperlicht apparaat dat het af en toe doet. Als dat niet werkt, dan is mogelijk de afstandsbediening kapot. Bel dan de klantenservice voor vervanging.

Zitten de contactpunten voldoende strak tegen de batterijen aan? Anders krijg je zo’n knipperlicht apparaat dat het af en toe doet. Als dat niet werkt, dan is mogelijk de afstandsbediening kapot. Bel dan de klantenservice voor vervanging.

Ja, die zitten er goed tegenaan. Ik denk dat er binnenin iets niet goed gesoldeerd is. 
 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @a_hoog,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen zodat je zo snel mogelijk weer een werkende afstandsbediening hebt.

De afstandsbediening steeds een tik geven is niet helemaal zoals het moet. Laten we snel kijken naar een oplossing. Goed dat je zelf al een aantal belangrijk stappen hebt uitgevoerd! Als de afstandsbediening niet werkt dan ligt dat meestal aan de batterijen. Je geeft aan dat je de batterijen hebt gecheckt en dat het probleem met de haperingen niet is verholpen. Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik om jou zo goed mogelijk te helpen stuur ik een nieuwe afstandsbediening op naar jouw adres! Het is erg druk bij PostNL op dit moment en ik hoop dat je de afstandsbediening volgende week thuis ontvangt. 

Laat je mij weten wanneer je de nieuwe afstandsbediening hebt ontvangen? Als je vragen hierover hebt dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar! 

Dankjewel Cas. Daar ben ik blij mee.
Ik meld het als de afstandbed. is aangekomen.

Vr. gr.
Arjen

Beste Cas,  
Nog geen ab. gezien. Wel verstuurd?

groet,
Arjen

Reputatie 7

Beste Cas,  
Nog geen ab. gezien. Wel verstuurd?

groet,
Arjen

Cas zei 3 dagen terug dat hij hoopt dat je hem volgende week hebt, dus je vraag is wel vroeg.

Dat kan Cas zelf mij ook wel mededelen als hij dat wenst. 

Reputatie 7
Badge +12

Cas werkt hier niet elke dag, en zeker niet in het weekend. Op dit forum is het vooral klant helpt klant.

Dank je Eric.  Ik houd er rekening mee. 

Hallo @a_hoog,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen zodat je zo snel mogelijk weer een werkende afstandsbediening hebt.

De afstandsbediening steeds een tik geven is niet helemaal zoals het moet. Laten we snel kijken naar een oplossing. Goed dat je zelf al een aantal belangrijk stappen hebt uitgevoerd! Als de afstandsbediening niet werkt dan ligt dat meestal aan de batterijen. Je geeft aan dat je de batterijen hebt gecheckt en dat het probleem met de haperingen niet is verholpen. Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik om jou zo goed mogelijk te helpen stuur ik een nieuwe afstandsbediening op naar jouw adres! Het is erg druk bij PostNL op dit moment en ik hoop dat je de afstandsbediening volgende week thuis ontvangt. 

Laat je mij weten wanneer je de nieuwe afstandsbediening hebt ontvangen? Als je vragen hierover hebt dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar! 

Hallo Cas,
De post is zojuist geweest, maar bracht helaas nog geen afstandsbediening.
Had je die al verzonden?
Vr. gr. 
Arjen
 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Arjen,

Door een kleine vertraging in ons systeem is de afstandsbediening deze week verstuurd. Deze moet jij volgende week ontvangen. Nog heel even geduld maar jij krijgt een nieuwe! 

Hartelijk dank. Ik wacht de zending af. 
Intussen molesteer ik de oude  af en toe nog even. ;-) 
Groet,

Arjen

De afstandbediening is vandaag bezorgd. Hij doet het prima.
Hartelijk dank, Cas en een fijn weekend. 

Vr. gr.
Arjen