Skip to main content
beantwoord

kan geen e-mail verzenden of inloggen op webmail

  • 23 januari 2021
  • 4 reacties
  • 473 x bekeken

Goedendag,

Ik kan sinds enige tijd, zonder aanleiding, geen mail meer verzenden of inloggen op de webmail. De volgende foutmelding verschijnt: 

Serverfout: 554 5.7.1 <burgering12>: SASL login name rejected: Access denied

Wat gaat er fout?

Met vriendelijke groet,

Angela Burgering

 

 

 

Beste antwoord door eric

Duidelijk. Sinds 1 januari heb je een betaald e-mail adres. Zonnet is een zelfstandig bedrijf met een eigen support afdeling. Zie hier.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 23 januari 2021

Heb je een zonnet e-mailadres? En ontvang je op dat adres ook de facturen van je Tele2 internet verbinding?


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 23 januari 2021

Ja ik heb een zonnet adres maar geen Tele2 internet verbinding. Ik heb vorig jaar augustus met ZON een contractje afgesloten voor het behoud van het mailadres. Geen problemen mee gehad tot een week of 2 geleden.


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • Antwoord
  • 23 januari 2021

Duidelijk. Sinds 1 januari heb je een betaald e-mail adres. Zonnet is een zelfstandig bedrijf met een eigen support afdeling. Zie hier.


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 24 januari 2021

Dank je wel. Via de contactpagina kan ik niets versturen [had ik ook al eerder geprobeerd]. Maar op de bevestiging van het verlengen van de mailadres staat een e-mailadres en daar heb ik een bericht naar toe gestuurd. Hoop dat er van die kant een reactie op komt.