beantwoord

Versatel email

  • 26 January 2021
  • 3 reacties
  • 190 x bekeken

Er was vorig jaar correspondentie over overname Versatel mail door Zonnet 

Ik ben daar niet in geïnteresseerd 

Er van uitgaande dat e-mail adres dat niet meer gebruikt zou worden miv januari jl

kreeg ik weer mail van Zonnet dat hij opgeschoond moet worden (hoefde niets te doen volgens Zonnet ten tijde van de correspondentie )

Dat wil ik niet en zou graag de Versatel adres verwijderd  hebben 

Graag reactie

mvg

 

 

icon

Beste antwoord door eric 26 January 2021, 12:13

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

De email adressen zijn sinds zomer 2020 in eigendom en beheer van de firma zonnet.

Zij hebben inderdaad een aanbod gedaan en een termijn gesteld van 1 januari 2021, daar anders de mailadressen van versatel en zonnet zouden verdwijnen. (iets wat jij graag wilt).

Neem dus even contact met hen op als dit nog niet gebeurt is. Ze hebben alleen een support pagina. 

 

De email adressen zijn sinds zomer 2020 in eigendom en beheer van de firma zonnet.

Zij hebben inderdaad een aanbod gedaan en een termijn gesteld van 1 januari 2021, daar anders de mailadressen van versatel en zonnet zouden verdwijnen. (iets wat jij graag wilt).

Neem dus even contact met hen op als dit nog niet gebeurt is. Ze hebben alleen een support pagina. 

 

Dank voor reactie. Lukt niet om topic te verwijderen. Kunnen jullie dit doen.  Mvg

Topics worden niet verwijderd (tenzij ongepast)

Als je wilt dat het topic niet meer naar jou leidt, kan je een moderator vragen je naam te wijzigen naar iets anders.