De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
heb een smart wifi plug 10 van Alecto voor het op afstand in en uitschakelen van lampen. Het lukt me niet om deze aan te sluiten via de smart life app. De app kan geen verbinding maken met de plug. Alecto zegt dat het aan mijn wifi instelling thuis ligt en Tele2 zegt dat het apparaat niet geschikt is voor Tele2. Is het iemand wel gelukt om dit in te stellen en aan te sluiten?
Ik heb geen abonnement of producten meer bij Tele2 maar gebruik nog wel mailadressen er van. Kan geen mail meer versturen, wel ontvangen. Bij inloggen op webmail krijg ik de melding "account geblokkeerd". Bij navraag bij de klantenservice blijkt mijn mailadres ***@tele2.nl geheel onbekend, terwijl ik wel mails van Tele2 ontvang... Inloggen op MijnTele2 lukt niet.Zij kunnen mij niet verder helpen hoe ik in mijn webmail kom, mijn gegevens kan wijzigen of account kan sluiten. Iemand een idee?
Sinds vandaag kan ik geen mail meer versturen vanaf mijn Tele2-account, ondanks dat de uitgaande serverinstellingen correct zijn. Ik kan ook niet meer inloggen op Tele2 webmail, dan krijg ik de melding dat het account is geblokkeerd. Het geld voor het abonnement is op 28-12-2020 afgeschreven dus daar ligt het niet aan. Ik heb Klantenservice deze avond omstreeks 19:30 uur gebeld maar deze kan me alleen helpen om in te kunnen loggen op “MijnTele2” wat ik nooit doe.Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?
Iemand bekend met dit probleem: Sinds ongeveer 14 dagen worden (Tele2) e-mails wel verzonden, maar komen nooit aan bij de geadresseerde. En zonder een foutboodschap.Het ontvangen van mails werkt wel. Dit speelt onder Outlook 2013.Account verwijdert en opnieuw opgevoerd als POP en later als IMAP. Probleem blijft identiek.Heel dit scenario nagespeeld onder Thunderbird. Exact hetzelfde gedrag.De laatste poging was een handmatige instelling onder Thunderbird, zoals beschreven in https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/tele2-e-mail-instellen-op-laptop-of-pc/, onderaan bij Instellingen per e-mail programma, Thunderbird.Bij verzenden komen nu twee pop-ups:En na OK:De melding zegt ‘verzonden’, maar aankomen zal deze nooit.Voor alle duidelijkheid: de vrije ruimte op de mailserver voor dit account is 99%.Iemand een idee?@klantenservicemedewerker
Mijn wifi doet het niet en ook paar dagen heel erg traag.vandaag helemaal niet
Sinds gisteravond doet internet het niet meer. Televisie wel. Modem al meerdere malen opnieuw opgestart maar dat helpt niet. Klantenservice op zondag niet bereikbaar, maar morgenochtend moet ik hier wel kunnen werken en de kinderen online onderwijs kunnen volgen. Hoe nu verder???
Ik wilde weten wat de kosten zouden zijn als ik eventueel mijn abonnement wil wijzigen. Ik heb nu volgens mijn gegevens Internet Basis en TV, alleen de snelheid die ik op dit moment heb ligt hoger dan wat voorheen bij Basis te krijgen was. Nu kan ik dit blijkbaar niet meer bij Tele2 doen maar wordt ik verwezen naar de T-Mobile site. 1. Ik kom daar niet in want mijn inlog gegevens werken niet.2. Uit wat ik daar opmaak moet ik dus een nieuw abo aanvragen en ben ik dus EN meer per maand kwijt voor hetzelfde EN ik krijg er ook weer aansluitkosten bij… wat is dat voor raars? Als bestaande Tele2 klant verwacht ik dat ik bij een eventuele wijziging dit gewoon kosteloos moet kunnen doen en niet dat ik voor een zelfde abo al meer moet gaan betalen.
Ik probeer in te loggen op de Tele2 TV app op mijn telefoon (iPhone 6 update IOS 14.3) Maar elke keer krijg ik de melding: LET OP deze inloggegevens kloppen niet. Probeer het nog een keer. Dit diverse malen geprobeerd, app opnieuw geïnstalleerd, maar ik kan niet inloggen, terwijl ik wel op de computer bij Tele2 kan inloggen met mijn inloggegevens. Hoe kan ik wel inloggen?
Mijn afstandsbediening doet niks meer. Batterijen gecheckt, gereset, opnieuw veroverd te koppelen, maar lijkt alsof je op is. Moest ook heelal en tijdje heel hard toetsen indrukken om ze aan de gang te krijgen.
I have no access to the TV for months despite money is paid every month. Is there any email or online chat service of Tele2 that could provide help to me?
TV digitale decoder;1e x bellenHeb een digitale TV decoder + een interactieve TV decoder,De digitale decoder (5 eu p/mnd) wordt niet meer gebruikt kan deze van de factuur af?Dat kon - ik blij en hang op kreeg email ; je TV abonnement wordt gedeactiveerd op…bel nog x2e x bellen (half uur in de wacht)Heb een digitale TV decoder + een interactieve TV decoder,uurtje terug gebeld of de digitale decoder geschrapt kan worden dat kon maar volgens email is hele abo opgezegd kun je dat even controleren.klopt mevr..jongeman heeft abonnement weer actief + volgens hem de decoder geschraptik blij - wat staat in de e-mail Interactieve decoder opgezegd i.p.v. digitale decoder Dat iets 1x per ongeluk fout gaat (is eigenlijk al niet) oke..(maar voor mij nog begrijpelijk).maar 2x is beetje onacceptabel…Nu kan ik morgen weer bellen .. om het weer recht te zetten omdat iemand tot 2x toe zijn werk niet goed doet. Als ik dat bij klanten zou doen zou mijn baas ervan in de rode vlekke schiete ...dus kan echt
Hallo, Sinds vorige week heb ik Tele2 vast Internet. Het modem staat centraal in de huiskamer, echter op als je een paar meter van het modem wordt het signaal aanzienlijk zwakker. Op 5 meter afstand valt de verbinding zelfs weg (iPad en/of mobiele telefoon). In andere ruimten kan geen verbinding worden gemaakt met het WiFi netwerk. De TG789bvn heeft geen zichtbare antenne. Het is mij verteld dat deze een interne antenne heeft, ik zie op het Internet afbeeldingen van een zeer kleine PCB antenne waar mijn inziens weinig van te verwachten is. Kortom, wat zijn jullie ervaringen met WiFi van de TG789bvn? Het modem van de buren (vb. ZTE H369) geeft veel sterker signaal en is zelfs aan de andere kant van de woning te ontvangen. Alvast bedankt.
Omdat ik mijn abonnement heb gewijzigd moet ik een nieuwe modem aansluiten.Dit heb ik nu geprobeerd alleen ik kan wel verbinden met de WiFi alleen ik heb geen internet. De DSL lampjes blijven knipperen.Heb ik de draden niet goed aangesloten of kan het iets anders zijn? Ik heb geen idee…Oo de foto is te zien hoe ik het nu heb aangesloten.
Geen internet verbinding na vuurwerkbom gisteren
waarom heeft mijn tele 2 modem geen antennes, ik heb op zolder amper wifi signaal, is hier misschien iets aan te doen.
Beste, Ik heb een eengezinswoning waar de wifi op de begane grond het gewoon goed doet. Op de eerste verdieping werkt de wifi nauwelijks en in de zolder doet hij het helemaal niet. Voorheen internette ik vooral beneden, maar sinds het thuiswerken ben ik ook op de eerste verdieping bezig op mijn computer. Omdat de wifi het daar niet zo goed doet, was ik genoodzaakt om een internetkabel vanuit de modem (die op de begane grond is) naar de eerste verdieping te trekken. Met de internetkabel doet het internet gewoon goed. Ik vroeg me af of er een mogelijkheid is om op de eerste verdieping een sterke wifi signaal te krijgen. De internetkabel die ik op de eerste verdieping heb stoort me in principe niet. Het is wel irritant dat ik met mijn laptop niet mobiel ben. De laptop kan ik bv. niet makkelijk verplaatsen naar een andere kamer omdat de internetkabel daaraan vast zit. Is het mogelijk om vanuit de internetkabel op de eerste verdieping een soort van nieuw wifi-punt te installeren?
Hoi, ik kreeg een mail van "support@zonnet.nl" dat Zonnet mailadressen per 1 januari vervallen, als je niet omschakelt naar een abonnement. Dit lijkt me phishing, toch?Dit is de hele mail: U heeft nog 3 dagen! Wilt u gebruik blijven maken van dit e-mailadres? Onderneem dan snel actie, want over 3 dagen komt uw Zonnet e-mailadres te vervallen! De opties waaruit u kunt kiezen staan hieronder beschreven. Heeft u hulp nodig bij het kiezen van een pakket? Gebruik dan onze Keuzehulp. Optie 1: E-mail behouden U kunt uw e-mailadres met een gerust hart blijven gebruiken dankzij onze verbeterde service, inclusief de voordelen die u nu al gewend bent. Kies deze optie
Dag,Ik wil mijn chromecast verbinden, maar dit lukt niet. Ik krijg de melding dat de AP isolatie op de router moet worden uitgeschakeld. Ik heb op deze site al enkele topics gelezen over dit probleem, maar word er helaas nog niet veel wijzer van... Hoe kan ik dit probleem oplossen? Groetjes,Elise
Beste mensen,Sinds een aantal maanden hebben we op tv zenders een hele vervelende storing; om de tien seconden hoor je een vervelend geluidje en staat het beeld even vast. Op Netflix hebben we er geen last van. Ik heb alles al een keer gereset. Help niks….Hebben jullie advies? Alvast bedankt!Karin
Bij het instellen van een thuisnetwerk (windows 10) kan ik IP versie 4gebruiken. Advies is om IP versie 6 niet aan te vinken als dit niet ondersteund wordt door de Technicolour modem. Ondersteund dit modem IP versie 6?
Ik probeer voor mij en mijn vrouw nog even in te loggen in onze oude Zonnet-mail account.Maar dat lijkt op 27-12-2020 al onmogelijk i.p.v. 1-1-2021. :( Ik had ook al eerder problemen dat sommige mensen mij niet konden mailen, terwijl anderen wel mij konden bereiken.Dit is echt slecht geregeld van Tele2!!!!!!!!!!!!! Wie helpt mij nu nog inloggen??
Op mijn mobiel heb ik wel WiFi maar hij doet het niet. Modum geeft ook een rood lampje bij internet. Wat kan ik het beste doen? Resetten werkt niet
Geachte mevrouw / mijnheer, Heel leuk uw e-mails. Maar maak ze dan ook waar. Wij hebben de zenders van het pluspakket van 23/12/2020 tot 4/1/20121 niet gratis tijdelijke extra, zoals u aangeeft.Maakt niet uit, maar stuur dan ook niet deze e-mail. Met vriendelijke groet,Mirjam Nagtegaal
Vanmorgen een mededeling in beeld dat ik tot een paar dagen in januari onder andere gratis naar Ziggo Sport kan kijken. Je voelt hem al aankomen: U bent niet bla, bla, bla.
Mijn speedtest geeft 50+ MB/s aan, maar wanneer ik iets zit te downloaden gaat het niet hoger dan 5mb/s..
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.