Sind 1 februari kan ik geen mail meer versturen via Outlook 2016. Account verwijderd. Wil opnieuw aanmaken maar contact met mailserver lukt niet. Ik heb een versatel mailadres. Internet provider is Ziggo. Mail server Versatel. Via webmail kan ik wel mailen. Bij aanmaak account alle poorten geprobeerd. Hoe kan ik het probleem oplossen? Zonnet kan mij niet helpen, zo ook Ziggo niet.
Heb je een betaald e-mail account bij Zonnet?
Je moet de smtp server van je huidige provider gebruiken, ziggo dus.
Als je POP gebruikt, moet je de volgende server instellingen gebruiken
Inkomende e-mail (POP3): pop3.versatel.nl in
Poortnummer (POP3): 110
server: smtp.ziggo.nl
serverpoort: 587
type versleuteling: STARTTLS, TLS of SSL
verificatie vereist: Ja
Pipodeclown dat ben ik.
Floor109
Ook geprobeerd maar niet gelukt.
Plaats hier anders even een screenshot van de foutmelding en van de instellingen, zonder privé gegevens zoals account naam of e-mailadres.
Door t aanmaken van een ziggo mailadtes lujt nu het verzenden. Maar krijg geen mailberichten in Outlook te zien via pop3.versatel.nl. ook komt steeds t popup menu om gegevens smtp en pop3 in te vullen. Mijn mail account op telefoon werkt ook niet meer na aanmaak.
Pfff wat een gedoe.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.