De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Beste support,Ik heb alle reset/opstart stappen doorlopen maar de decoder werkt niet. Blauwe lampje blijft aan en ik heb geen tv. Internet modem werkt prima.
Ik probeer een email te sturen vanuit mijn werk naar mijn @ zonnet.nl mail adres, en krijg deze foutmelding. Enig idee bij wie ik moet zijn om dit opgelost te krijgen. Want kan niet achterhalen dat we ergens op een blacklist zouden staan. Nu blijkt dus ook dat alle emails naar @zonnet.nl gebounced worden.Groeten, Eric
Sinds een tijd valt af en toe de Wifi uit, maar kunnen we weer opnieuw inloggen. Maar sinds 3 dagen geeft hij storingen, dat we geen contact meer met de Wifi (2,4g of 5G) kunnen maken.Heb met een kabeltje ingelogd op de router (zte) en wachtwoord gewijzigd.Maar ook dat hielp maar ten dele.Gister was de situatie dat alle iphones, ipad´s en android telefoons wel wifi connectie hadden, En na een paar keer resetten van de router deed werklaptop van mijn vrouw het wel weer. Maar de thuis laptop niet. Dus ik dacht dat het daar aan lag. Heb de wifi van de laptop drivers vernieuwd, hielp niets. Maar kon wel verbinding maken met wifi van de buren. Dus daar ligt het niet aan.Gisteravond laat, lag de boel er weer helemaal uit en kon niets verbinding maken. Dit is: er is wel een wifisignaal te zien (2.4g en 5G band), maar geen verbinding mee te maken. Behalve na een reset van router.Vanmorgen lag alles er weer uit. Na paar keer opstarten deed de thuis laptop het wel, maar de wifi van de mobieltjes
Hallo,ik heb heel vaak slechte bereik voor mijn wifi. Het valt zomaar weg. Nu zit ik met een probleem want wat ik ook doe krijg ik geen verbinding. Ik heb alles uitgeprobeerd. Ik wilde het zojuist nog versterken via de link, maar dat lukt dus ook niet. Waarom valt de wifi zo vaak weg. Ik betaal maandelijks maar heb niet elke dag wifi bereik. Dit kan toch niet?
Ik heb op het moment geen wifi, half uur geleden was deze ineens wegAlle lampjes branden maar de middelste met het aardbolletje is rood. Ik heb de stekker er al uitgehaald. En er uiteraard weer ingedaan.
Mijn vrouw heeft een tweede emailadres nodig om persoonlijk te kunnen inloggen om patientgegevens te kunnen inzien. Graag zou ik willen weten hoe ik naast mijn Tele2 adres een tweede emailadres voor haar kan aanmaken.
Vorig jaar ben ik overgestapt naar glasvezel. Dat kon ik niet meer bij Tele2 afnemen en daarom ben ik naar T-Mobile gegaan. Ik dacht dat mijn gratis zonnet adres, wat aan mijn Tele2 DSL abonnement was gekoppeld al per 1 januari 2021 zou vervallen. Maar ik krijg nu een bericht dat het per 1 april wordt. Is dit omdat het oude email adres nog 6 maanden na de overstap gratis in de lucht wordt gehouden?Natuurlijk heb ik allang mijn voorzorg maatregelen genomen en een provider onafhankelijk adres genomen. Een mail account met mijn eigen achternaam is best wel cool!
Dat is gek vaak gebeurt in de weekenden geen internet!! En kom je niet ergens terecht 🤷🏻♂️👎
aan tele2 re geblokkeerde zonnet accountik lees hier dat meerdere mensen hetzelfde probleem hebben als ik. ik heb geen toegang meer tot zonnet. mijn wachtwoord werkte opeens niet meer. moest bellen met de klantenservice (jaar geleden). ben geen klant van tele2 en jullie hebben verder geen gegevens van mij en dus kan mijn password niet worden gedeblokkeerd. ik hoop dat jullie begrijpen dat dit onacceptabel is. ik heb opeens geen toegang meer tot jaren aan mails van mensen die er inmiddels niet eens meer zijn. ik loop hier nu al ruim een jaar mee en als jullie geen oplossing kunnen bieden ga ik het via een andere instantie proberen. zijn jullie actief bezig een oplossing te vinden voor dit soort gevallen? (wanneer) kan ik iets van u verwachten? ik kan hier niet zomaar genoegen mee nemen. groeten A
Als ik mijn WIFI verbind met mijn router kan ik geen VPN verbinding opzetten (type PPTP) met mijn werk, maar als ik gewoon even wissel naar de Ziggo wifi van de buren werkt het wel. Hoe kan dat nou? Ik zie meer vragen over dit onderwerp.Ik vermoed dat het ZTE H369A modem geen zogenaamde ESP of GRE pakketjes doorlaat. Dat is iets anders dan TCP of UDP pakketten. @tele2: klopt het dat het ZTE modem geen ESP pakketten door laat? Alle antwoorden met verwijzingen naar poorten forwarden en dergelijke zijn niet van toepassing, want dat onderwerp betreft verkeer van buiten naar binnen. Ik wil van binnen naar buiten. Trouwens ook op dat Ziggo modem is er niets bijzonders ingesteld voor verkeer van binnen naar buiten. Wie weet een oplossing voor het opzetten van een PPTP VPN verbinding naar buiten via het tele2 modem?Overigens een “openvpn” verbinding (ipv pptp) opzetten naar een externe server gaat wel, maar mijn werk heeft geen openvpn server.
What is default Netgear Cable modem IP Address if unable to access routerlogin.net how to find out if IP address already changed. Thanks is Advance
Hallo,mijn internet valt regelmatig geheel weg (zowel wifi als kabel). Ik heb hier al tig keer voor aan de lijn gehangen met de klantenservice, er is een monteur langs geweest en ik heb al 3 modems gehad. Maar het probleem blijft. Het duurt me te lang en er wordt te weinig actie ondernomen. Wat me frustreert is dat ik nergens een klacht kwijt kan. Dus ik wil graag weten waar ik officieel een klacht in kan dienen. vriendelijke groet, Femke
Ik wil dus graag mijn fritzbox 7590 achter de MediaAccess TG789bvn,Ik heb dit topic gevonden:( en veel meer natuurlijk ) Echter bij: Assign the public ip address of a connection to a lan device, krijg ik de melding:Internet over adsl : Not assigned and no compatible device foundInternet : Not assigned and no compatible device foundDe fritzbox zit aangesloten via de lan 1 poort van de Mediaaccess Tg789 naar de wan poort van de fritzboxHoe krijg ik de modem in dmz naar de fritzbox?
Is het niet mogelijk om de app middels een bekabeld Android apparaat te gebruiken?Dus wel gewoon bij mezelf thuis via het Tele2 internet. Mijn wifi signaal is een beetje zwak dus heb ik er een kabel in geprikt, maar hij blijft vragen om wifi.
Ik lees op dit forum dat dit vaak voorkomt. Niet best voor klanten van HMK Shop, met een Tele2 account, die iets bestellen en vervolgens geen orderbevestiging ontvangen. Via andere server verstuurd en geen probleem.
Hallo,Wie kan mij vertellen wat de impedantie is van de audio-uitgang van de mini-Scart aansluiting op de A150?Het signaal is te hard voor mijn FM-koptelefoon. Het vervormt.Ik wil het regelbaar maken/verzwakken d.m.v. een potmeter, maar dan moet ik de uitgangsimpedantie weten. Gr.Arjen
Bij Thunderbird kan ik sinds een paar maanden geen gebruik meer maken van email ontvangen.Versturen werkt wel maar ontvangen niet, ik krijg ook geen fout meldingen bij het ophalen van nieuwe emails. Maar als ik mijn account nogmaals toevoeg via account toevoegen dan komt de melding;Aanmeldingen bij server is niet mogelijk, waarschijnlijk onjuiste gebruikersnaam enzo..Maar als ik op opnieuw testen druk dan maakt hij wel contact met de server, instellingen gevonden door server.
Kunnen jullie me mailen de PDF facturen van jan en feb 2020?Die staan niet meer in mijn factuur overzicht, in mijn email en jullie help desk kon me ook niet helpen (ze verwezen eerst naar een form dat niet bestaat en vervolgens naar een email adres dat niet werkt). Alvast bedankt en vr. gr.
Goedemiddag, Ik heb een thuisabonnement bij Tele2. Ik heb als gevolg van een storing 6 dagen zonder internet gezeten. Een aantal van die dagen heb ik gebruik moeten maken van een hotspot op mijn mobiele data-abonnement (niet van Tele2) om thuis te kunnen werken. Dit is aardig in de papieren gelopen. Is het mogelijk hier compensatie voor te krijgen?
Kan iemand mijn mail synchroniseren? alle emails zijn weer weg en er zitten belangrijke mails tussen die ik nodig heb! Alvast bedankt
Now that Tele2 and T-mobile have merged, I was wondering whether there is an option to upgrade my tele2 internet to T-mobile. I have a light package of Tele2 internet and I found it frustrating because it's so unreliable these days. In the past, it was possible to upgrade the speed with extra price. I see that it was not possible anymore. Instead, new customers are directed to order internet from T-mobile. So, my questions are: do I have an option to upgrade the speed? Or this is not necessary because maybe the Tele2 network is migrated into T-mobile?
HalloDe afgelopen 12 jaar ben ik al klant bij tele2 en al die tijd had ik een statisch IP, in deze 12 jaar is mijn IP nooit veranderd maar sinds een aantal weken gebeurt dit ineens wel.Dit zorgt voor een groot aantal problemen want hierdoor kan ik elke keer niet meer bij de servers en diensten van mijn werk.Ook zorgt het ervoor dat mijn verbinding ineens verbroken wordt waardoor ik enkele minuten geen verbinding meer heb en is ook mijn telefonie wanneer dit gebeurt helemaal weg.Hierdoor kan ik onze klanten geen directe support meer leveren omdat ik ook niet meer bij hun servers kan komen en zijn een groot aantal diensten die ik afneem direct verbonden aan mijn IP welke dus ook niet meer beschikbaar zijn nu.Sommige diensten welke IP veranderingen niet gelijk uitvoeren of uit kunnen voeren zijn niet altijd tijdig up to date waardoor mijn IP soms alweer veranderd is voordat zij up to date zijn.Ik weet niet waarom dit nu ineens veranderd is maar ik wil graag verzoeken om mij weer van een
Sinds vanmiddag krijg ik in mijn emailprogramma de melding dat smtp.zonnet.nl niet bereikbaar is.Dit probleem heb ik in geen jaren gehad. De pop3 server werkt wel normaal.Is er ergens een storing?Ik kan ook opeens niet meer in mijn webmail.
Sinds 4 weken hebben wij geen internet en wifi. Elke dag worden wij een soort van aan het lijntje gehoudenApparatuur is al 2 keer vervangen, monteurs komen langs en weten het ook niet.Tele2 geeft KPN de schuld en KPN legt het weer bij Tele2 neer.Onze Coax lijn is dood en niemand weet hoe het verder moet.Wij maken kosten met onze mobiel om steeds contacten te leggen. en schieten hier niets mee op.Terwijl onze oudste online lessen moet volgen omdat ze op het VO zit.We zijn onbereikbaar op onze vaste telefoon. Hebben geen tv. helemaal nixWe worden van het kastje naar de muur gestuurd en krijgen steeds te horen over nog even geduld. Wij hebben nu geen geduld meer en willen het opgelost hebben en nu niet weer te horen krijgen geduld hebben, ons geduld is op
Waarom is ‘Mr. Visser doet uitspraak’ op zondag 20.30 uur niet terug te kijken bij ‘gemist’? Gr.Arjen
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.