beantwoord

550 Message rejected due to user rules.

  • 16 maart 2021
  • 8 reacties
  • 63 x bekeken

Ik probeer een email te sturen vanuit mijn werk naar  mijn @ zonnet.nl mail adres, en krijg deze foutmelding. Enig idee bij wie ik moet zijn om dit opgelost te krijgen. Want kan niet achterhalen dat we ergens op een blacklist zouden staan. Nu blijkt dus ook dat alle emails naar @zonnet.nl gebounced worden.

Groeten, Eric

icon

Beste antwoord door eric 16 maart 2021, 16:00

De support van versatel en zonnet email adressen wordt verzorgt door de firma InterNLnet B.V. die het merk Zonnet voeren. Zij hebben ook een support pagina.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Ps. de email komt vanuit @pharmapartners.nl

Komen e-mails vanuit andere adressen wel aan? Is dit een betaald zonnet adres?

Het is een betaald zonnet adres. Andere emails komen wel gewoon aan. Ik weet niet of er nog meer gebounced worden, maar vanuit @pharmapartners.nl in elk geval wel. Ik kan vanuit @pharmapartners.nl ook niet naar een ander @zonnet.nl een email sturen.

Reputatie 7
Badge +4

De support van versatel en zonnet email adressen wordt verzorgt door de firma InterNLnet B.V. die het merk Zonnet voeren. Zij hebben ook een support pagina.

Misschien dan een oplossing zoeken via zonnet.nl

Daar heb ik vorige week dezelfde vraag gesteld, maar nog geen enkele reactie :frowning2:

Reputatie 7
Badge +4

Tja, dat hebben we vaker gehoord, maar zij zijn de enigste die iets kunnen betekenen.

Reputatie 5
Badge

Daar heb ik vorige week dezelfde vraag gesteld, maar nog geen enkele reactie :frowning2:

 

Misschien kun je met het hier vermeldde telefoonnummer verder komen;

https://www.internl.net/contact-opnemen/