Sinds een tijd valt af en toe de Wifi uit, maar kunnen we weer opnieuw inloggen. Maar sinds 3 dagen geeft hij storingen, dat we geen contact meer met de Wifi (2,4g of 5G) kunnen maken.
Heb met een kabeltje ingelogd op de router (zte) en wachtwoord gewijzigd.
Maar ook dat hielp maar ten dele.
Gister was de situatie dat alle iphones, ipad´s en android telefoons wel wifi connectie hadden, En na een paar keer resetten van de router deed werklaptop van mijn vrouw het wel weer. Maar de thuis laptop niet. Dus ik dacht dat het daar aan lag. Heb de wifi van de laptop drivers vernieuwd, hielp niets. Maar kon wel verbinding maken met wifi van de buren. Dus daar ligt het niet aan.
Gisteravond laat, lag de boel er weer helemaal uit en kon niets verbinding maken. Dit is: er is wel een wifisignaal te zien (2.4g en 5G band), maar geen verbinding mee te maken. Behalve na een reset van router.
Vanmorgen lag alles er weer uit. Na paar keer opstarten deed de thuis laptop het wel, maar de wifi van de mobieltjes konden geen verbinding maken. En nu ligt alles eruit, ik kom niet meer in de router ook niet met draad. Hij kan geen verbinding meer maken ook niet na diverse resets.
Het vreemde is dat de huistelefoon het wel gewoon doet.
Is het mogelijk de router om te ruilen, want dit lijkt me niet een normaal op te lossen storing.
Groet Martin