De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Hallo, bij mijn schoonmoeder wil de televisie en telefoon niet werken. Ik heb de stroom er al af gehad en alle kabels nagelopen. Het 2e groene lampje blijft knipperen. Wat kan ik doen?
Ik zou graag alleen mijn tv abbo willen opzeggen... er staat wel abbonement opzeggen "maar dan zeg je gelijk de hele mikmak op. En ik wil mijn internet behouden.Dus hoe zeg ik alleen mijn tv abbo op?
Graag wil ik mijn oude Tele2 webmail account verwijderen.Hoe kan ik dit regelen?
Hallo.Mijn modem doet het niet meer heb al van alles geprobeerd maar doet niks
Sinds een half uur geen geluid op diverse TV zenders, ook al een paar keer beeld op zwart.Dochter heeft in haar huis dezelfde problemen.
Plotseling zijn is mijn mailbox geheel leeg. Alleen een zojuist ontvangen mail zit er nog in.Is de enige manier om deze terug te krijgen contact op te nemen met Tele2 morgenochtend?
Om één of andere reden krijg ik helemaal geen notificaties van dit forum in mijn mail. Geen notificaties van topic replies, ook niet als ik ‘abonneren op topic’ heb aangeklikt. (sterretje is paars ingevuld)Geen notificaties van mentions.Geen notificaties van privé berichten.Geen enkele notificatie. Heeft iemand enig idee hoe dit kan of hoe ik dit kan verhelpen?Mijn instellingen zijn als hieronder afgebeeld en lijken mij ok.
Vraag aan Tele2 forum en Tele2 Gebruikersgroep 10 februari 2021 In heb mijn internet, vaste telefonie en mobiele telefoon bij Tele2. Mijn TV zit bij Ziggo. Internet en TV zijn bekabeld, en dat wil ik graag zo houden.De bekabeling van de TV is doorgetrokken naar een tweede toestel aan de andere kant van het huis, maar daarbij moet ik wat kabels anders aansluiten, elke keer als ik de tweede TV gebruik.Het werkt, maar het is niet ideaal. Mijn beslissing was om eindelijk alles bij Tele2 onder te brengen, omdat ik een zonnet email adres heb, dat (nog) door Tele2 ondersteund wordt. Mijn keuze was om de TV te verhuizen naar Tele2 in een all-in-one pakket.Het blijkt dat dat niet mogelijk is.Per 28 december 2020 is deze optie afgesloten, volgens informatie van internet.Voor een all-in-one pakket moet ik met alles naar T-mobile, met als consequentie het verlies van mijn zonnet email adres. Klopt mijn conclusie dat ik met mijn huidige apparaten en email niet bij Tele2 kan blijven, als ik ook de T
I called Tele2 team 2 weeks ago to cancel my Thuis Internet. And by the tone of the voice of the caller I knew something was off… And as per expected no action was taken and I am being charged for the month of February 2021, no communication on my email or phone. Nothing, nada. I thought cancelling internet was just an issue back in my country, but I guess it’s a worldwide tactic. PLEASE HELP ME CANCEL MY THUIS INTERNET! Thanks!
Ik heb sinds gisteren geen internet meer. De klantenservice vertelde me gisteren dat ze een storing hebben gezien en zullen worden verholfen. Maar het werkt nog steeds niet
Ik heb sinds vanmorgen het probleem dat steeds mijn internet en bellen steeds met tussenpozen uitvalt.De power en wifi lampjes op mijn modem blijven branden, maar het internet en het bellen lampje gaan dan helemaal uit. Deze blijven dan zo'n 10 seconden uit, dan flits het internet lampje een fractie van seconde rood en dan groen, en 3 seconden later is ook het bellen lampje weer groen. Dit is vanmorgen nu zo'n 20-30 keer gebeurd, soms is het een half uurtje goed, soms maar een paar minuten voordat het weer gebeurt. Modem reset is gedaan en bekabeling gecontroleerd. Kan iemand van tele2 een blik werpen? Bellen is ondoenlijk omdat de telefoon ook steeds mee uitvalt.
We hebben in Dordrecht geen wifi. Stekkers eruit en opnieuw opstarten helpt niet. Ook niet met paperclip in gaatje voor harde restart.
Beste Tele2, Geachte heer, mevrouw, Hopelijk wordt met deze e-mail mijn situatie duidelijker. Ik heb van jullie op 12-02-2021 een e-mail gekregen. In jullie e-mail stellen jullie dat ik mijn abonnement heb opgezegd of een andere provider heb aangevraagd. Dit is onjuist. Ik woon niet op de Gedempte Burgwal 43 R maar op de Gedempte Burgwal 43 toevoeging P (P van Pieter). Die toevoeging is in het verleden veranderd maar dit heb ik afgelopen jaar al aan jullie doorgegeven. En dit zou in jullie systeem aangepast moeten zijn maar blijkbaar is dat niet volledig gebeurd. Omdat jullie mijn internet op 12-02-2021 buiten mij om hebben gedeactiveerd heb ik navraag gedaan bij mijn buurman op de 43 R. Deze heeft afgelopen week wel een nieuwe provider aangevraagd. Blijkbaar sta ik in jullie systeem nog steeds ergens op 43 R geregistreerd, waardoor het opzeggen van mijn buurman ertoe heeft geleid dat jullie ten onrechte mijn verbinding hebben verbroken. Dit terwijl ik in juli 2020 een nieuwe reuter
Hallo.ik woon in Nijverdal, Roemer Visscherstraat 11. Is hier een storing bekend? Heb geen internet.groeten,Firdovsi
Na diverse mogelijkheden te hebben geprobeerd die het signaal van het ZTE modem niet verbeteren vraag ik of iemand een simpele oplossing weet. DMZ werkt in mijn geval niet, instellen is te ingewikkeld. Heb al meerdere mensen binnen gehad die het opgegeven hebben. Wat ze roepen, ga naar Ziggo dan werkt het gewoon. Tegenwoordig zijn er van die Apparaten die je aan je modem kunt prikken en die het signaal dan boosten. Volgens mij noemen ze het Mesh of zo. Alleen ik zoek een betaalbare oplossing (€100\150) die als ik het in een poort van het modem steek gaat functioneren als hoofd zender en ontvanger. En niet dat mijn modem ook nog steeds een eigen netwerk maakt maar alleen het signaal doorlaat. Lastig uitleggen maar goed, dat dus.
Wij zijn bezig met het plannen van een verhuizing. De bedoeling is dat wij ons huidige internet & vaste telefonie abonnement gaan afnemen bij een andere provider (Ziggo).Is het mogelijk om in eerste instantie alleen het telefoonnumer over te zetten naar de andere provider in de nieuwe woning, maar de internet verbinding van tele2 nog even te behouden in de huidige woning? Of zijn deze twee zaken gekoppeld?
Hallo, Onze TV Decoder is stuk. Het lampje brand wel maar op de tv totaal geen beeld, zelfs het Tele2 logo verschijnt niet. Zouden jullie een nieuwe TV Decoder willen sturen?Bij voorbaat dank
Hallo tele2,In Leeuwarden lag ook alles eruit, nu begint de boel weer te werken: vaste telefoonlijn en internet, tv nog niet.
Ik heb geen beeld meer op tv alleen het geluid doet het nog. Als mobiel verbindt via een chromecast met de tv, dan heb ik wel beeld. Heb alles ook al even tijdje uit gehad en gecontroleerd of stekkers er goed in zitten maar niks helpt.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.Heb al reeds eerder een post gemaakt (10 maanden geleden - deze:echter tot op heden geen succes met het bekabelen van mijn XBOX. Nu doe ik dat via WIFI echter ondervind ik de laatste tijd veel “lag” problemen wat uiteraard heel hinderlijk is tijden het gamen. Als ik een de kabel in de xbox doe dan kan die geen verbinding maken met het internet.Terwijl mijn voorgaande modem dit zonder enige problemen gewoon verbinding kon maken. De modem die ik heb: ZTE ZXHN H369A (witte) Kan iemand mij wellicht helpen welke stappen ik moet volgen? Alvast bedankt voor de reactie en de genome tijd /moeite!
Sinds een uur of 2 geen internet meer in Noordwijk(erhout). Modem zegt: concentrator not reached. Is er een storing bekend?
Bij mijn afstandsbediener blíjft sinds gisteravond het rode lampje knipperen. Het geeft geen signaal meer door.Heb nieuwe batterijen in gedaan, power en OK knop ingedrukt (>3sec), modem aan/uit gedaan, zelfs vanochtend alles nog een keer geprobeerd. Maar niets helpt. Wat kan ik doen?
Vandaag 7-2-2021 storing aan vast internet+tv+telefoon (glasvezel).Website Tele2 weet van niets.Klantenservice is onbereikbaar op zondag:Telefonisch niet bereikbaar op zon- en feestdagen Chatbot begrijpt de vraag niet, doorzetten naar chat medewerker kan niet want: Het is drukker dan verwacht. Er is helaas niemand beschikbaar. Mailen kan ook niet want de link naar het contactformulier werkt niet.Inmiddels na diverse malen herstarten van het modem wel verbinding maar een zeer slechte internet verbinding: Speedtest resultaten lijken goed maar de verbinding is niet stabiel. TV werk niet, internet is zeer traag, veel zaken werken niet of nauwelijks.VPN verbindingen zijn instabiel en niet werkbaar, thuiswerken dus onmogelijk. Helaas is de klantenservice op maandag pas vanaf 9:00u aanwezig, dus nog een verloren dag. Ik ben inmiddels ruim 20 jaar klant (vanaf de Zonnet tijd) maar dit slaat echt alles. Binnenkort maar overstappen naar T-mobile, Tele2 is inmiddels reeds niets meer dan een lege
Ik zou per morgen overstappen naar een andere provider (ook door jullie bevestigd op 8 februari 2021) maar heb sinds gister al geen internet en TV meer. Als ik (met veel moeite) inlog op de mijntele2-omgeving zie ik opeens einddatum 6-2-2021 staan...Graag zo spoedig mogelijk weer aansluiten en pas morgen of later afsluiten.
Hey ik heb overal tutorials uitleg en etc gezien en geprobeerd maar het lukt me nog steeds niet uit nat type 3 te gaan hierdoor heb k veel problemen op ps4 zoals disconnects enz… en tele 2 wilt me niet helpen hiermee en zegt dat k het via de forum moet vragen wie kan me hierbij mee helpen? Probeer al een paar maanden nat type te veranderen
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.