Skip to main content
beantwoord

wifi werkt helemaal niet

  • 14 februari 2021
  • 7 reacties
  • 141 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties

We hebben in Dordrecht geen wifi. Stekkers eruit en opnieuw opstarten helpt niet. Ook niet met paperclip in gaatje voor harde restart.

Beste antwoord door Oki07

We hebben gisteten de klantenservice gebeld. Die hebben gemeten. Het lag niet aan het modem, maar aan een draad. Dat is nu hersteld. Dank je!

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 14 februari 2021

Heb je wel internet als je een computer met een kabel aansluit?


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 15 februari 2021

Ja, ik kan nu werken op de laptop als de stekker in het stopcontact zit, maar de tv doet het niet.


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 15 februari 2021

Als je het modem nu werkt, doe dan ook eens de tv decoder uit en na 1 minuut weer in het stopcontact.


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 15 februari 2021

Gedaan, maar blijft hangen op “Tele 2 een moment geduld”. Daarbij is mijn laptop traag en doet wifi op mijn mobiel het niet meer. 


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 15 februari 2021

Bel dan even de klantenservice. Die kunnen een meting uitvoeren.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 16 februari 2021

Hallo @Oki07,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen zodat je zo snel mogelijk weer goed online bent.

Eric heeft je al een eind weg geholpen, thanks! We gaan ervoor zorgen dat je weer een goede verbinding hebt en hier zijn een aantal tips die je makkelijk zelf kan uitvoeren.. Als eerste wil ik je vragen om je modem uit te zetten en de stekker uit het stopcontact te halen. Wacht 30 seconden, je modem zal weer opnieuw verbinding maken. Helpt dat niet? Hier op onze Community staan enkele hulpmiddelen om jouw vaste internet weer werkend te krijgen. Kijk hier voor de uitleg: https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/info-what-to-do-mijn-vaste-internet-doet-het-niet-80725

Als het niet helpt dan hoor ik graag van je welke stappen je hebt uitgevoerd. Zo kan ik mijn onderzoek goed en volledig uitvoeren en een lijnmeting uitvoeren. De Community staat voor je klaar!


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 16 februari 2021

We hebben gisteten de klantenservice gebeld. Die hebben gemeten. Het lag niet aan het modem, maar aan een draad. Dat is nu hersteld. Dank je!