Skip to main content
beantwoord

Na storing werkt TV niet meer

  • 8 februari 2021
  • 1 reactie
  • 49 x bekeken

Hallo tele2,

In Leeuwarden lag ook alles eruit, nu begint de boel weer te werken: vaste telefoonlijn en internet, tv nog niet. 

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hallo @sj.bootsma,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen zodat jouw TV het weer zo snel mogelijk doet.

Je moet natuurlijk zo snel mogelijk verder kunnen kijken, dus ik ga je hiermee helpen. Als eerste wil ik je vragen om je TV-ontvanger uit te zetten en de stekker uit het stopcontact te halen. Wacht 30 seconden, je TV zal weer opnieuw verbinding maken. Helpt dat niet? Probeer dan je modem te resetten. Ook hier kan je de stekker uit het stopcontact halen en 30 seconden wachten, alvorens hem weer opnieuw op te starten. Ik heb voor jou de volgende stappen waarmee je de meest voorkomende TV-problemen kunt oplossen. Kijk snel op: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/televisie/ (bij het kopje Probleem oplossen).

Kom je er niet uit, dan ontvang ik graag de resultaten van de stappen die je doorlopen hebt. De Community staat voor je klaar! 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • Antwoord
  • 11 februari 2021

Hallo @sj.bootsma,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen zodat jouw TV het weer zo snel mogelijk doet.

Je moet natuurlijk zo snel mogelijk verder kunnen kijken, dus ik ga je hiermee helpen. Als eerste wil ik je vragen om je TV-ontvanger uit te zetten en de stekker uit het stopcontact te halen. Wacht 30 seconden, je TV zal weer opnieuw verbinding maken. Helpt dat niet? Probeer dan je modem te resetten. Ook hier kan je de stekker uit het stopcontact halen en 30 seconden wachten, alvorens hem weer opnieuw op te starten. Ik heb voor jou de volgende stappen waarmee je de meest voorkomende TV-problemen kunt oplossen. Kijk snel op: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/televisie/ (bij het kopje Probleem oplossen).

Kom je er niet uit, dan ontvang ik graag de resultaten van de stappen die je doorlopen hebt. De Community staat voor je klaar!