beantwoord

TV Decoder stuk

  • 30 January 2021
  • 4 reacties
  • 561 x bekeken

Hallo,

 

Onze TV Decoder is stuk. Het lampje brand wel maar op de tv totaal geen beeld, zelfs het Tele2 logo verschijnt niet. Zouden jullie een nieuwe TV Decoder willen sturen?

Bij voorbaat dank

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 11 February 2021, 13:12

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Als je nu de helpdesk belt kunnen ze hem misschien vandaag al versturen. Meestal is er geen moderator in het weekend op het forum! Als je hier wacht tot maandag duurt het langer! 

Reputatie 6
Badge +2

Hey @miaboskma,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw TV ontvanger!
 

Je geeft aan dat je Interactieve TV Box niet goed werkt. Daar help ik je graag bij! Ik heb voor jou de volgende stappen waarmee je de meest voorkomende TV-problemen kunt oplossen. Kijk snel op: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/. Check ook de handige video! Kom je er niet uit, dan ontvang ik graag de resultaten van de stappen die je doorlopen hebt.

Ik help je graag verder!  

Hallo,

 

Ik heb alle stappen doorlopen, maar nog steeds doet de decoder het niet.

 

Groet,

Mia

Reputatie 6
Badge +2

Hallo Mia.

Als de lampjes wel branden maar je krijgt geen beeld dan kan het aan de bekabeling liggen. Welke lampjes branden er als je jouw TV ontvanger aan hebt staan?

https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/televisie/slecht-of-geen-beeld/

Stap 4:Check of je TV-ontvanger aan staat en niet in standby stand is.

Branden de lampjes op je tv-ontvanger?

• Het rode (eerste) lampje brandt op de tv-ontvanger. Dit betekent dat je tv-ontvanger in standby modus staat. > Druk op de power-knop van je afstandbediening om uit standby stand te komen. Wanneer je tv-ontvanger niet reageert op je afstandsbediening, kun je de stappen volgen op deze pagina.

• Er branden geen lampjes op de tv-ontvanger > Controleer of de stekker van de TV-ontvanger in het stopcontact zit. Als de lampjes nog steeds niet branden, neem dan contact met ons op.

• Er brandt een blauw of groen lampje. > Prima, ga door naar de volgende stap.

 

Stap 5:Controleer alle kabels en aansluitingen.

Controleer of de HDMI-kabel (of Scartkabel) tussen de TV en de TV-ontvanger stevig op de poorten zijn aangesloten. Controleer of de netwerkkabel tussen je TV-ontvanger en modem, in poort LAN1 of LAN2 van het modem is aangesloten. Je kunt hiervoor onze handleidingen gebruiken.

Om te checken of het niet aan de bekabeling ligt, kun je de TV-ontvanger aansluiten met een andere HDMI-kabel of Scartkabel, indien je deze hebt. Probeer het ook eens aan te sluiten via een andere TV als je daarover beschikt, zo kun je uitsluiten dat het aan je TV ligt.

Let op: Je gebruikt nooit de HMDI-kabel en de Scartkabel tegelijk. Als bij jouw aansluiting beide kabels mogelijk zijn, gebruik dan altijd alleen de HDMI-kabel.