beantwoord

Tv decoder kapot. Blauwe lampje blijft aan.

  • 16 maart 2021
  • 2 reacties
  • 76 x bekeken

Beste support,

Ik heb alle reset/opstart stappen doorlopen maar de decoder werkt niet. Blauwe lampje blijft aan en ik heb geen tv. Internet modem werkt prima.

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 18 maart 2021, 16:04

Hallo @bwachelder,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw Tv decoder!

Je moet natuurlijk zo snel mogelijk verder kunnen kijken. Om te beginnen moeten we standaard stappen doornemen. Als eerste wil ik je vragen om je TV-ontvanger uit te zetten en de stekker uit het stopcontact te halen. Wacht 30 seconden, je TV zal weer opnieuw verbinding maken. Helpt dat niet? Probeer dan je modem te resetten. Ook hier kan je de stekker uit het stopcontact halen en 30 seconden wachten, alvorens hem weer opnieuw op te starten.  Als de lampjes branden maar je hebt geen beeld dan kan het zijn dat de bekabeling niet goed zit. Gebruik dan deze handige troubleshoot om de oorzaak te onderzoeken: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/televisie/slecht-of-geen-beeld/.

Laat je ons weten of het heeft geholpen? De Community staat voor je klaar!

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Als je even opbelt word je het.snelst geholpen.

Heb je meteen een technicus aan de lijn. 

Helpdesk 020-7544444 of 1200 op het eigen mobiele netwerk. 

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @bwachelder,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw Tv decoder!

Je moet natuurlijk zo snel mogelijk verder kunnen kijken. Om te beginnen moeten we standaard stappen doornemen. Als eerste wil ik je vragen om je TV-ontvanger uit te zetten en de stekker uit het stopcontact te halen. Wacht 30 seconden, je TV zal weer opnieuw verbinding maken. Helpt dat niet? Probeer dan je modem te resetten. Ook hier kan je de stekker uit het stopcontact halen en 30 seconden wachten, alvorens hem weer opnieuw op te starten.  Als de lampjes branden maar je hebt geen beeld dan kan het zijn dat de bekabeling niet goed zit. Gebruik dan deze handige troubleshoot om de oorzaak te onderzoeken: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/televisie/slecht-of-geen-beeld/.

Laat je ons weten of het heeft geholpen? De Community staat voor je klaar!