beantwoord

Klacht noodklok help! Klacht over Tele2, 4 weken geen TV.Telefoon, wifi en internet

  • 26 February 2021
  • 4 reacties
  • 130 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Sinds 4 weken hebben wij geen internet en wifi. Elke dag worden wij een soort van aan het lijntje gehouden
Apparatuur is al 2 keer vervangen, monteurs komen langs en weten het ook niet.
Tele2 geeft KPN de schuld en KPN legt het weer bij Tele2 neer.
Onze Coax lijn is dood en niemand weet hoe het verder moet.
Wij maken kosten met onze mobiel om steeds contacten te leggen. en schieten hier niets mee op.
Terwijl onze oudste online lessen moet volgen omdat ze op het VO zit.
We zijn onbereikbaar op onze vaste telefoon. Hebben geen tv. helemaal nix

We worden van het kastje naar de muur gestuurd en krijgen steeds te horen over nog even geduld. Wij hebben nu geen geduld meer en willen het opgelost hebben en nu niet weer te horen krijgen geduld hebben, ons geduld is op

icon

Beste antwoord door Ethel 26 February 2021, 16:03

Bekijk origineel bericht

4 reacties

De internetaansluiting van Tele2 loopt niet over de coax-aansluiting, maar via de KPN-telefoonlijn via de zgn, ISRA-aansluiting. (dit is ter informatie)

Hebben de monteurs wel of geen signaal gevonden op de aansluiting?

De internetaansluiting van Tele2 loopt niet over de coax-aansluiting, maar via de KPN-telefoonlijn via de zgn, ISRA-aansluiting. (dit is ter informatie)

Hebben de monteurs wel of geen signaal gevonden op de aansluiting?

Monteurs van KPN zijn al 4 weken er mee bezig en kunnen het probleem niet vinden het is een kat en muisspel tussen Tele2 en KPN.

De lijn is nu dood. 

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Ethel,
Welkom op de Community. Ik ga je helpen met jouw internetverbinding!

Wat onhandig om nu geen internet thuis te hebben in deze tijd, mijn excuses voor het ongemak. Ik ga met je meekijken in het systeem en daarvoor heb ik jouw klantnummer nodig. Kan je deze toevoegen aan jouw Community profiel? Als meerdere monteurs langskomen en niet weten waar het aan ligt ben ik bang dat wij hier op de Community niet veel kunnen doen maar goed dat je het hier aankaart want ik ga op zoek naar een passende oplossing!  Je kan via onze website ook een chatten met onze klantenservice, dat bespaart een hoop belkosten! Je kan een chat beginnen via onze chatbot en dan vragen om een medewerker te spreken: https://www.tele2.nl/klantenservice#contact

Ik hoor graag van je. De Community staat voor je klaar!

Hallo @Ethel,
Welkom op de Community. Ik ga je helpen met jouw internetverbinding!

Wat onhandig om nu geen internet thuis te hebben in deze tijd, mijn excuses voor het ongemak. Ik ga met je meekijken in het systeem en daarvoor heb ik jouw klantnummer nodig. Kan je deze toevoegen aan jouw Community profiel? Als meerdere monteurs langskomen en niet weten waar het aan ligt ben ik bang dat wij hier op de Community niet veel kunnen doen maar goed dat je het hier aankaart want ik ga op zoek naar een passende oplossing!  Je kan via onze website ook een chatten met onze klantenservice, dat bespaart een hoop belkosten! Je kan een chat beginnen via onze chatbot en dan vragen om een medewerker te spreken: https://www.tele2.nl/klantenservice#contact

Ik hoor graag van je. De Community staat voor je klaar!

Inmiddels heb ik het nummer van de monteursafdeling gebeld en die gingen KPN bellen voor de juiste informatie. Maandag komt er weer een monteur langs namelijk. Ik word zo teruggebeld,

Reageer