De Tele2 community stopt op dit domein
Toestel reviews en informatie over je mobiele telefoon
Recent actief
Ik ontvang sinds kort geen SMS- verificaties meer van Facebook. Hierdoor kan ik niet meer inloggen op mijn account en de codegenerator instellen. Ik heb hier eerder nooit problemen mee gehad, maar ineens was de codegenerator niet meer gekoppeld en omdat ik deze nodig heb om in te loggen kan ik nu niet meer inloggen op de PC en op de telefoon. Ik ben op één toestel nog ingelogd maar de SMS die de codegenerator zou moeten sturen ontvang ik al dagen niet. Ik heb al alles geprobeerd maar niets werkt. Ik zie op het forum meerdere klachten hierover en ik stel het op prijs als hier snel aandacht aan wordt gegegeven.
Begin juli heb ik op eigen initiatief het resterende toestelkrediet a €203,64 afbetaald. Ik ontving gister een factuur, waar ditzelfde bedrag nogmaals in rekening is gebracht. Dat lijkt me niet kloppen. Al geprobeerd te bellen, maar na een doolhof vol ontmoedigingstechnieken nu maar hier de vraag: klopt dit wel??
ik ben mijnpukcode kwijt en de kaart waar het op staat.kan een moderater mij helpen ?
Attentie Samsung-fans! Samsung heeft weer een prachtig toestel geïntroduceerd. We begrijpen dat je wellicht wat vragen hebt over jouw nieuwe toestel, bestelling en levering ervan. In dit topic zetten we de meestgestelde vragen voor jou op een rijtje, zodat je alle informatie direct bij de hand hebt. Aangezien de Samsung Galaxy Z Flip4 direct leverbaar is, is er geen apart topic met de levertijden. Informatie over Samsung Galaxy Z Flip4De Samsung Galaxy Z Flip4 is direct leverbaar! Samsung promotieJe ontvangt een Galaxy Watch5 LTE t.w.v. € 349 bij aankoop van een Samsung Galaxy Z Flip4. Deze actie loopt van 10 augustus 2022 t/m 2 oktober 2022. Claim de Galaxy Watch5 via deze pagina. Registreren kan tot en met 31 oktober 2022. Extra inruilwaardeBij het kopen van een Samsung Galaxy Z Flip4 ontvang je €150 bovenop de inruilwaarde van je oude smartphone. Je kan via de Samsung pagina registreren voor deze promotie. De promotie loopt van 10 augustus tot en met 2 oktober. De registratieperio
Goededag allemaal, Ik heb 20 dagen geleden mijn tel galaxy A71 gestuurd voor reparatie, de toestel is aangemeld via een link van Tele2, ik heb de bezorgingskosten betaald en de dag daarna heb ik een email gekregen dat de tel is bij dynafix. Daarna een status dat de tel gerepareerd is en teruggestuurd maar als ik de track and trace code gebruik van dhl dan krijg ik niet ontvangen, daarna gebeld met dynafix die beweert dat de toestel gestuurd is maar ik heb tot de dag van vandaag niks gekregen, Tele2 na 2 weken moet mij tegemoetkomen met een vervangende toestel bijvoorbeeld maar die wil niet en zegt wacht op reactie van dynafix plus de medewerker Carla die op mijn oor had opgehangen en gelogen dat ze met de manager zou bespreken maar dat heeft ze niet gedaan en wat als dynafix na 2- 3 maanden pas antwoord geeft? Ik heb mijn telefoon nodig gewoon.Ik ben teleurgesteld in Tele2😪🤮Kan iemand mij tips geven?
Goededag,Ik heb met de actie een samsung flip genomen en wil graag mijn horloge erbij krijgen. Alleen kan ik het niet voltooien omdat mijn email niet geldig is.. Wat moet ik doen?
Mijn telefoon is geblokeerd en ik moet daarvoor mijn puk code hebben. Maar die weet ik niet.
Hallo,Tijdens mijn vakantie (waarin ik actief gebruik maak van mijn camera) trilt mijn camera ineens ontzettend, zonder dat de telefoon echt beweegt. Dit was voorheen niet zo. Zelfs mijn telefoon resetten etc. heeft niet een positief effect gehad. Zou het aan de camera zelf kunnen liggen? Alvast bedankt!
Hi Johrick, je had gereageerd op mijn topic “bkr codering teamleider spreken” ik zie dat je bij Tele2 werkt, zou je me alsjeblieft verder kunnen helpen?casenummer waar je om vroeg is; 59218075
Goedemiddag, Ongeveer 6 maanden geleden heb ik bij jullie een abonnement afgesloten inclusief telefoon. Het abonnement is top, alleen heeft de Iphone12 mini die ik erbij heb genomen nogal wat problemen. -Gemiddeld gaat de batterij zo'n 4 uur mee. -Telefoon wordt meerdere keren per dag (echt) heel warm, hierna is de batterij na 2 uur direct leeg (ik heb hem dan zelfs nog op vliegtuigmodus staan om batterij te besparen).-Telefoon laadt niet goed op.-Telefoon loopt steeds vast. Op dit moment loopt de telefoon zo vast dat ik er niet meer mee kan bellen. Ik gebruik nu zo ongeveer 10 jaar het merk Iphone en ben hier altijd tevreden over geweest, vandaar dat ik denk dat ik gewoon pech heb met deze telefoon (wellicht een fabrieksfoutje) Kunnen jullie hierin wat voor mij betekenen?
Hoi,ik had een vraagje ik heb sinds vrijdag mijn abonnement gewijzigd . Ik had eerst sim only en heb nu een iphone 11 abonnement gehaald. Mijn vraag is of ik het goed heb gedaan zo niet kunnen jullie het voor mij dan wijzigen? Ik hoor het snel! M.V.G Arda
Hi i lost my PUK code as i dont have the SIM holder and my number isnt registered on the app, can someone help me on this? thank you
Ik kan mijn pukcode niet inzien omdat ik niet kan inloggen wegens tweestapsverificatie.Dit lijkt een loophole. Puk opvragen kan alleen als je in je telefoon kan en daarvoor heb je weer een pukcode. Onmogelijk dus. Het is zondagochtend vroeg en de klantenservice is dicht. Wat nu?
Hoe zet ik die irritante en quasi-komische SMS'jes van Tele2 uit zodra ik de grens over ga dat ik mij in het buitenland bevind?
Ik heb eergisteren een bestelling gedaan voor de iPhone 13 256gb in het goud, welke direct leverbaar zou zijn. Ik heb echter nog steeds geen mail gehad, over wanneer ik het toestel kan ontvangen. Als ik de bestelstatus opzoek staat er dat ze wachten op voorraad. Dit, terwijl er op de Tele2 website al een aantal dagen staat dat dit toestel direct leverbaar is. Hoelang duurt het voor de telefoon geleverd wordt?
Ik heb een bestelling gedaan voor de iPhone 13 128gb zwart, nadat een medewerker van Tele2 mij aangaf dat deze op voorraad is. Ik heb echter nog steeds geen bezorgingsmail ontvangen en als ik de bestelstatus opzoek staat er dat ze wachten op voorraad. Hoelang duurt het voor de telefoon bezorgd? Ik ga aanstaande vrijdag op vakantie en heb voor dan de telefoon nodig.
Ik ben net verhuist gister, dus heb nog geen mogelijkheid gehad om een internet provider aan te schaffen. Dus ik wil mijn mobiele hotspot verbinden met mijn laptop.Dit doe ik af en toe als ik ergens geen wifi heb en normaal is er geen probleem. Nu verbind hij wel maar geeft hij aan Geen Internet. Dit is sinds gister zo.Ik heb een unlimited abonnement.Hoe los ik dit op? Ik heb zsm internet nodig. Dit heb ik al geprobeert:Verbinden met USB-C kabel en tethering aanzetten.Het wachtwoord van mijn hotspot veranderen.Het netwerk vergeten op mijn laptop en opnieuw proberen.Niks werkt. Help mij aub😩
Vrijdagavond heb ik een iPhone 13 pro max besteld. Het is inmiddels zondag maar ik heb nog geen mail gehad om het bezorgmoment in te plannen. Weet iemand hoe dit zit?
Beste Tele 2, hoe kan het dat ik ruim 18 maanden bezig ben met een bkr registratie op een abonnement die ik nooit heb afgesloten. Ik heb jullie me persoonlijke documenten gestuurd een jaar geleden met gevoelige informatie en nooit een terugkoppeling!!
Ik ben op vakantie in Oostenrijk en heb 2 voicemail ontvangen. Ik moest mijn pincode invullen maar werd meteen na 1x geblokkeerd. Kunnen jullie dit deblokkeren?
Hallo,Kan een moderator mij helpen? Ik ben mijn pukcode en ook het pasje waar het opstaat kwijt.Alvast bedankt!
hallo kan een medewerker me helpen aan mijn pukcode?ik kan mijnTele2 niet in, want zonder puk kan ik geen sms lezen. de faqs gaf aan hier hulp te vragen…klantenservice is morgen pas weer aanwezig, en die kan ik trouwens ook niet bellen zonder puk hopelijk hoor ik snel via dit kanaal,s10
Hoi, ik heb nu zo’n 9 maanden m’n Samsung S21 5G 128GB, maar tijdens het gebruikt van WhatsApp loopt de temperatuur van m’n accu op tot 55 graden, waarna hij vanzelf alle apps sluit totdat deze weer is afgekoelt. Is dit normaal? Zo nee, bij wie moet ik zijn voor zulksoort problemen?
Ik ben inmiddels al bijna 4 weken verder en ik word steeds van het kastje naar de muur gestuurd, door verschillende medewerkers van Tele 2… Mijn toestel is helemaal afbetaald, ook het incasso bureau (LAVG) beaamt dit. De krediet verstrekker Tele 2 hoort dit aan te passen, maar zij schuiven het op het incasso bureau. Ik heb een mail moeten sturen naar incasso@t-mobile.nl met daarin het bewijs van afbetaling. Ik zou binnen 5 werkdagen een reactie terug krijgen en ik ben tot op heden nog steeds aan het afwachten en ik word aan het lijntje gehouden door Tele 2. Ik heb ik weet niet hoeveel medewerkers aan de telefoon gehad en ik ben het nu echt heel erg beu! Ik moet Tele 2 hun huiswerk doen en dat is niet aan mij besteed! Ik kan hierdoor geen hypotheek aanvraag doen samen met mijn man! Echt een top bedrijf!!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.