beantwoord

BKR-registratie aanpassen

  • 29 June 2022
  • 3 reacties
  • 138 x bekeken

Ik ben inmiddels al bijna 4 weken verder en ik word steeds van het kastje naar de muur gestuurd, door verschillende medewerkers van Tele 2… Mijn toestel is helemaal afbetaald, ook het incasso bureau (LAVG) beaamt dit. De krediet verstrekker Tele 2 hoort dit aan te passen, maar zij schuiven het op het incasso bureau. Ik heb een mail moeten sturen naar incasso@t-mobile.nl met daarin het bewijs van afbetaling. Ik zou binnen 5 werkdagen een reactie terug krijgen en ik ben tot op heden nog steeds aan het afwachten en ik word aan het lijntje gehouden door Tele 2. Ik heb ik weet niet hoeveel medewerkers aan de telefoon gehad en ik ben het nu echt heel erg beu! Ik moet Tele 2 hun huiswerk doen en dat is niet aan mij besteed! 

Ik kan hierdoor geen hypotheek aanvraag doen samen met mijn man! Echt een top bedrijf!!

icon

Beste antwoord door eva1998 29 June 2022, 20:53

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Met “de aanpassing” bedoel je dat er een H(erstel) wordt geplaatst bij een A2 notering?

Het verwijderen van een opgelopen A2 notering gaat “vanzelf”, 5 jaar na het Herstel.

 

Welke codering er precies moet komen, is mij niet bekend. Ik weet wel dat die A2 codering gewijzigd moet gaan worden, aangezien het verschuldigde bedrag al is afgelost. Dit is ook vanuit het incassobureau telefonisch doorgegeven aan mij en dat moet al lang en breed bekend zijn bij Tele2. Het gaat mij uiteindelijk niet om die verwijdering, want daar gaat inderdaad 5 jaar overheen.  
 

Mijn man en ik zijn vandaag vanaf 10:30 tot aan 15:00 bezig geweest met bellen naar Tele2 en worden gewoon bruut telkens weggedrukt, zowel op het moment van wachten op een medewerker als tijdens het gesprek. Uiteindelijk heeft mijn man met zijn eigen telefoon gebeld naar de klantenservice van Tele2 en kreeg hij een meneer genaamd Xander aan de telefoon die uiteindelijk binnen 4 minuten een mail heeft gestuurd naar ons, met daarin dat het verschuldigde bedrag inderdaad al is afbetaald en dit doorgestuurd zal gaan worden naar het BKR. Hij zelf stond er ook van te kijken dat wij al bijna 4 weken bezig zijn om fatsoenlijk geholpen te worden. Het is werkelijk waar absurd dat dit binnen enkele minuten opgelost had kunnen worden en er uiteindelijk weken overheen moet gaan, je aan het lijntje word gehouden en je leugens voorgeschoteld krijgt. Ook kan niemand je zogenaamd helpen… Pure frustratie dit! 
 

Mocht ik ooit in de toekomst een telefoonabonnement ergens afsluiten zal dit echt nooit en dan maar ook nooit bij Tele2 zijn!

Reputatie 5
Badge +6

Hi @eva1998

Welkom op de Tele2 Community! Van dit bericht schik ik wel een beetje, ik ben in ieder geval blij om te horen dat dit op dit moment is opgelost! Ik ga hier ook zeker een melding van maken, om te hopen dat we dit in de toekomst kunnen verbeteren. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Dan wil ik namelijk heel graag het tegendeel voor je bewijzen! Geniet alvast van je weekend. 

Reageer