beantwoord

Restant toestelkrediet al afgelost in juli

  • 22 August 2022
  • 2 reacties
  • 95 x bekeken

Begin juli heb ik op eigen initiatief het resterende toestelkrediet a €203,64 afbetaald. Ik ontving gister een factuur, waar ditzelfde bedrag nogmaals in rekening is gebracht. Dat lijkt me niet kloppen. Al geprobeerd te bellen, maar na een doolhof vol ontmoedigingstechnieken nu maar hier de vraag: klopt dit wel??

icon

Beste antwoord door Manouk van Tele2 22 August 2022, 15:19

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hey @Ecjongepier!

Ik snap dat je graag meer duidelijkheid wilt hebben over jouw factuur - ik ga je hierbij helpen!

Wij tonen altijd jouw toestelkrediet op jouw factuur, dit om aan te tonen dat je het aan het afbetalen bent. Dus ook op het moment dat je het in één keer betaalt, tonen wij dit bedrag in één keer op jouw factuur. Het bedrag is bij ons begin juli binnen gekomen dat jij betaalt hebt, in eerste instantie wordt dit bedrag gezien als tegoed, dit omdat jouw factuur met de afbetaling nog niet is klaargemaakt. Jouw factuur van de maand juli is hier dan ook mee verrekent. Als je kijkt in jouw eigen bankafschriften, zie je terug dat wij die maand hier niet van af hebben gehaald. 

Het is dan ook zo dat je de factuur van de maand juli en augustus eigenlijk betaald. De maand juli had je nog de toestelkosten erin zitten en deze maand heb je extra kosten omdat je gebruik hebt gemaakt van sms- diensten.

Ik hoop dat het zo duidelijk is! Mocht je nog vragen hebben, let me know!

Groetjes,
Manouk

Reputatie 5
Badge +6

Ingewikkeld proces wel maar gelukkig helpt jouw uitleg @Manouk van Tele2 

Reageer