beantwoord

Levertijd iPhone 13 128gb zwart

  • 26 July 2022
  • 3 reacties
  • 82 x bekeken

Ik heb een bestelling gedaan voor de iPhone 13 128gb zwart, nadat een medewerker van Tele2 mij aangaf dat deze op voorraad is. Ik heb echter nog steeds geen bezorgingsmail ontvangen en als ik de bestelstatus opzoek staat er dat ze wachten op voorraad. Hoelang duurt het voor de telefoon bezorgd? Ik ga aanstaande vrijdag op vakantie en heb voor dan de telefoon nodig.

icon

Beste antwoord door Mohamed72 27 July 2022, 12:26

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Mohamed,

Allereerst van harte welkom op onze Community! Ik heb de actuele levertijden er direct eens bijgepakt en ik zie inderdaad dat de iPhone 13 128GB Zwart vanaf 5 augustus weer op voorraad is. Ik had het graag anders gezien, zodat je je nieuwe toestel mee kon nemen op vakantie! Ik denk dat de levertijd net na je bestelling was bijgewerkt.

Ik zie dat de bestelling inmiddels geannuleerd is. Ga je voor een ander toestel? Mocht ik iets voor je kunnen doen, laat het me dan weten.

Ik hoor het graag van je! 😄

Groetjes,

Marciano

Ik heb de actuele levertijden er direct eens bijgepakt en ik zie inderdaad dat de iPhone 13 128GB Zwart vanaf 5 augustus weer op voorraad is. Ik had het graag anders gezien, zodat je je nieuwe toestel mee kon nemen op vakantie! Ik denk dat de levertijd net na je bestelling was bijgewerkt.

Ik zie dat de bestelling inmiddels geannuleerd is. Ga je voor een ander toestel? Mocht ik iets voor je kunnen doen, laat het me dan weten.

 

Ja, ik had de bestelling geannuleerd en gekozen om een telefoon via mediamarkt te bestellen waar die wel op voorraad was

Reputatie 7
Badge +12

Hi Mohamed,

Thanks voor de terugkoppeling! Ik hoop dat je van je nieuwe toestel en je vakantie geniet. Mochten we je in de toekomst toch nog ergens bij helpen, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar! 

Groetjes,

Marciano

Reageer