beantwoord

Telefoon accu word nogal heet

  • 29 June 2022
  • 4 reacties
  • 73 x bekeken

Reputatie 1

Hoi, ik heb nu zo’n 9 maanden m’n Samsung S21 5G 128GB, maar tijdens het gebruikt van WhatsApp loopt de temperatuur van m’n accu op tot 55 graden, waarna hij vanzelf alle apps sluit totdat deze weer is afgekoelt. Is dit normaal? Zo nee, bij wie moet ik zijn voor zulksoort problemen?

icon

Beste antwoord door Enter 30 June 2022, 11:24

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Enter

Jeetje, dat is inderdaad wel erg heet! Pas maar op dat je je niet verbrand. Ik raad je aan om deze vraag even bij Samsung neer te leggen, om te kijken of dit issue met het toestel bij meer mensen speelt. Mocht dit namelijk het geval zijn, kunnen wij kijken of we het toestel voor je kunnen laten repararen. Laat je mij weten wat de reactie van Samsung is? Ik wens je alvast een fijn weekend toe!

Reputatie 7
Badge +12

Hier vind je een link naar het Samsung reparatie centrum.

 

Reputatie 1

Ik heb de Samsung support gebelt, die heeft me bepaalde apps opnieuw laten installeren, vervolgens een “soft reset” laten doen. Maar dit heeft de problemen niet verholpen helaas, daarna werd gezegd dat ik eventueel voor “controle” langs te brengen bij een Samsung Service Point, maar dit is alleen online in te plannen. Zal ik dit doen?

Reputatie 5
Badge +6

Dat lijkt mij het handigste, @Enter! Hopelijk zal je toestel dan niet zo heet meer worden! Laat je ons weten of dit uiteindelijk heeft geholpen?

Reageer